Geplaatst door Team Nijhuis

Twents online marketingbureau Team Nijhuis wint most sustainable grower award

En staat op plaats elf in de Deloitte Technology Fast 50 lijst. Dat werd gisteravond bekendgemaakt tijdens de feestelijke avond van de Deloitte Technology Fast 50 ranking. Het online marketingbureau Team Nijhuis stond dit jaar voor het vijfde jaar in de lijst. Vorig jaar won Brandfield die voor de vijfde keer opgenomen was in de lijst de ‘most sustainable grower award’, dit jaar leek de award binnen handbereik van het Twentse bureau.

En dat was ook het geval.

“Marketing is de groei katalysator van elk bedrijf. Met deze prijs bewijzen wij als bureau dat wij bestaan om bedrijven te laten groeien met digitale marketing. Als onze klanten groeien is het een logisch gevolg dat wij ook groeien. Vijf keer Deloitte Fast 50 is enorm bijzonder, evenals de most sustainable grower award. Collega’s, klanten en partners: zonder jullie was dit succes niet mogelijk geweest. Enorm bedankt!” aldus Gerben Lievers, een van de eigenaren van Team Nijhuis.

De most sustainable award wordt uitgereikt aan het bedrijf dat de meest stabiele groei heeft laten zien en meerdere keren achtereenvolgend in de Deloitte Fast 50 is opgenomen. Naast dat Team Nijhuis de most sustainable grower award te pakken kreeg eindigde het bureau op de geweldige plaats van elf in de lijst.