#Twitter4Brands geeft marcom-professionals tips & tricks

Na het kick-off event van Twitter in Nederland afgelopen april lanceert Twitter een serie van inhoudelijke inspiratiesessies rondom Twitter Advertising. #Twitter4Brands is een regelmatig terugkerend event waar merk-, marketing- en mediaprofessionals de mogelijkheden van Twitter voor bedrijven kunnen ontdekken, steeds met een wisselend thema.
Tijdens de eerste editie van #Twitter4Brands, op 4 juli aanstaande in Amsterdam, presenteert Fiat Nederland de succesvolle cases #WinHappyWeekend en #TweetTaxi en deelt Hi (KPN) ervaringen over de inspirerende case #morefestivals. Deze editie bevat ook een roundtable onderdeel waar, in een intieme setting, concrete tips & tricks worden gegeven door het Nederlandse Twitter-team en er volop ruimte is voor vraag & antwoord.
#Twitter4Brands is gratis. In verband met het beperkte aantal plaatsen hanteert Twitter een doelgroepbeleid voor deze events. Wil je er bij zijn? Meld je aan via www.twitter4brands.nl, je hoort dan zo snel mogelijk of je aanwezig kunt zijn.
Kijk voor meer informatie over #Twitter4Brands op www.twitter4brands.nl. En volg @TwitterAdsNL voor Twitter advertising product updates, tips, nieuws en succesverhalen.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.