Unibet lanceert uniek shirt bij 1-jarig jubileum

Ter gelegenheid van het eenjarig bestaan van Unibet in Nederland is een speciaal shirt ontwikkeld met naam en logo van de club. Een shirt vóór spelers, dóór spelers. Want een beetje speler speelt maar bij één club.
Het shirt bevat speciale elementen met verwijzingen naar de wereld van Unibet en sportweddenschappen. Het logo van de club is niet alleen geïnspireerd op het eenjarig bestaan, maar ook op de ambitie om marktleider te worden in Nederland.
Het shirt wordt naar de meest loyale Unibet spelers gestuurd als dank voor het meespelen afgelopen jaar. Daarnaast kan het shirt gewonnen worden door mee te spelen met een aantal speciale sportweddenschappen: play the game en win het shirt!
Wouter Smeulders, Country Manager Unibet in Nederland is blij met de campagne: “Dit shirt staat symbool voor de ontwikkeling die Unibet in Nederland heeft doorgemaakt. Vanaf dag één merken we dat spelers blij zijn dat ze zich bij onze club kunnen voegen. Dit shirt laat zien dat onze spelers centraal staan bij alles wat we doen.”
De campagne is ontwikkeld door Triple Double Sportmarketing.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.