Vakantieveilingen kiest ANT als conversie attributie tool

Vakantieveilingen, dé veilingsite van Emesa B.V., heeft gekozen om campagne management systeem ANT te gaan gebruiken voor conversie attributie. ANT staat voor All Network Tracking en al het verkeer naar Vakantieveilingen zal worden doorgemeten in het systeem van Conversive. Hiermee verkrijgt Vakantieveilingen inzicht in de werkelijke opbrengst van alle ingezette online kanalen en de bijdrage van iedere advertentie in het beslissingstraject van een klant. Zo kunnen slimmere keuzes worden gemaakt met betrekking tot de in te zetten advertenties of het in te zetten budget per advertentie kanaal. De ROAS (Return On Advertising Spending) wordt eenduidig in één interface inzichtelijk, zodat direct duidelijk is welke media het meeste rendement realiseren en welke extra aandacht verdienen.
Niels Visje, Senior Online Marketeer van Vakantieveilingen, kijkt er naar uit om met ANT te werken:‘Met behulp van ANT hopen we de inzichten te verkrijgen die nodig zijn om iedere schakel in de customer journey op waarde te kunnen schatten. Met een aantal veelbelovende features verwachten we de theorie van een attributiemodel ook naar de praktijk te kunnen vertalen.’
Joris Goossens, directeur van Conversive, is erg enthousiast over de keuze van Vakantieveilingen voor ANT:‘ANT is uitermate geschikt voor adverteerders als Vakantieveilingen. Door de gigantische traffic die Vakantieveilingen genereert, kunnen er goede representatieve analyses worden gedaan. Vakantieveilingen is online erg succesvol en wilt graag een kwaliteitsslag doorvoeren in online advertising. Vakantieveilingen zal iedere online advertentie kunnen waarderen op basis van de werkelijke bijdrage aan de omzet. ANT maakt dit eenvoudig inzichtelijk voor Vakantieveilingen. ANT is zelfs geschikt om partners direct af te rekenen op basis van de performance die geleverd is.’
Over Emesa
Emesa B.V. is de grootste e-commercepartij voor het zoeken, vergelijken en boeken van reis- en vrijetijdsarrangementen. Met de labels VakantieVeilingen.nl, InpakkenenWegwezen.nl, ActievandeDag.nl en ActievandeDag.be en Aladoo heeft het bedrijf al diverse awards in de wacht gesleept. Emesa bereikt wekelijks meer dan 5 miljoen Nederlanders die geabonneerd zijn op de e-mail nieuwsbrieven. De websites van Emesa worden door meer dan 105 miljoen bezoekers per jaar bezocht.
Over Conversive
Conversive is onafhankelijk specialist in resultaat gerichte online marketing, conversie tracking en conversie attributie. Hierbij staat het maximaliseren van de online verkoop altijd centraal. Met focus op conversie optimaliseert Conversive de inzet van affiliate marketing, display advertising, zoekmachine marketing en andere media. Conversieverbetering van de website en landingspagina’s spelen hierin een belangrijke rol. ANT, het campagne management en conversie tracking systeem, is uitermate geschikt voor performance based marketing. Met een team van gedreven online marketing specialisten zorgt Conversive voor het behalen van maximaal rendement voor onder andere Ben, Univé, Oxxio, Direct Wonen, Lavida Travel en Blurb.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.