Geplaatst door Valueblue

ValueBlue in Gartner Magic Quadrant for Enterprise Architecture Tools

UTRECHT/ NEW YORK, 22 december 2020 – ValueBlue, de SaaS leverancier die Agile Business Transformation versnelt voor CIO’s en Enterprise Architects, is opnieuw gepositioneerd in het 2020 Gartner Magic Quadrant for Enterprise Architecture Tools.

Om concurrerend te blijven, moeten organisaties flexibeler zijn dan ooit; Agile zorgt voor een revolutie in de Enterprise Architecture wereld.

ValueBlue is als een van de nichespelers tussen 16 wereldwijde leveranciers opgenomen in het Gartner Magic Quadrant.

Jelle Visser, Chief Customer Officer bij ValueBlue: “Wij voelen ons enorm vereerd en trots om op deze manier erkend te worden door het grootste onderzoeks- en adviesbureau ter wereld. De werkvloer blijft veranderen,  dus bedrijven moeten snel, effectief en efficiënt zijn in hun digitale transformatie. Agile is inmiddels geen geheime formule meer; het wordt de standaard voor moderne ondernemingen. Onze klanten willen flexibel zijn zonder complexe modellen. In 2021 zetten wij onze focus op innovatie door en we hopen dan ook weer veel nieuwe klanten te verwelkomen.”

Een kosteloos exemplaar van het volledige Gartner-rapport is hier beschikbaar.

Bron: Gartner Magic Quadrant for Enterprise Architecture Tools, door Analisten Derek Miers en Akshay Jhawar, 14 december 2020.

Gartner onderschrijft geen enkele leverancier, product of dienst die in zijn onderzoekspublicaties wordt weergegeven, en adviseert technologiegebruikers niet om alleen die leveranciers te selecteren met de hoogste  beoordelingen of een andere aanduiding. De onderzoekspublicaties van Gartner bestaan ​​uit de meningen van de Research & Advisory-organisatie van Gartner en mogen niet worden opgevat als feitelijke verklaringen. Gartner wijst alle garanties, expliciet of impliciet, met betrekking tot dit onderzoek af, inclusief garanties van verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.

Over ValueBlue

ValueBlue is leverancier van enterprise architectuur- en transformatieoplossingen die klant- en bedrijfswaarde verhogen. Het intuïtieve SaaS-platform BlueDolphin versnelt Agile Business Transformation voor CIO’s en Enterprise Architects wereldwijd. 130+ klanten zoals het Prinses Maxima Centrum, Rijksmuseum, de Erasmus Universiteit, Heijmans, Boskalis en NIBC, werken met BlueDolphin om hun bedrijfstransformatie te managen op basis van data inzicht en business impact. ValueBlue staat als een van de 100 meest innovatieve Nederlandse bedrijven in de KvK Innovatie Top 100 en het bedrijf heeft de afgelopen drie jaar een jaar-op-jaar drievoudige groei laten zien. Ga voor meer informatie naar valueblue.com