Geplaatst door Vancis

Vancis behaalt VMware Cloud Verified status

Amsterdam, 19 augustus 2019 – Vancis Cloud & Managed Services heeft vandaag aangekondigd dat het de VMware Cloud Verified status heeft behaald. De Cloud Verified status geeft aan dat Vancis diensten aanbiedt die volledig draaien op de cloudinfrastructuur van VMware én dat deze gevalideerd zijn door VMware. De status is een exclusieve titel, zo is Vancis de vierde Nederlandse serviceprovider en de 65e provider ter wereld met deze status.

Goede en betrouwbare cloudbeleving
“Wij gebruiken al vele jaren de VMware producten om onze klanten een goede en betrouwbare cloudbeleving te garanderen. De combinatie van VMware producten met onze gecertificeerde medewerkers en jarenlange ervaring is heel waardevol. We zijn ontzettend trots op deze nieuwe status en de erkenning voor jarenlang hard werken,” aldus Jeroen Luigjes, CEO van Vancis.

Eenvoudig en flexibel pad naar de cloud
“Partners met de VMware Cloud Verified status bieden organisaties complete en geavanceerde VMware Cloud-technologieën, evenals interoperabiliteit tussen clouds om klanten te ondersteunen in hun bedrijfsvoering,” vertelt Hervé Renault, Senior Director en hoofd van VMware Cloud Providers voor EMEA. “Cloud Verified diensten die door VMware Cloud Providers worden geleverd, kunnen de efficiëntie, flexibiliteit en betrouwbaarheid bieden die inherent zijn aan cloud computing. We kijken ernaar uit om Vancis te ondersteunen, omdat het organisaties een eenvoudig en flexibel pad naar de cloud biedt.”

Wereldwijde netwerk van VMware
Het wereldwijde netwerk van VMware bestaat uit meer de 4.000 VMware Cloud Providers die gebruik maken van de consistente cloudinfrastructuur van VMware. Hiermee bieden zij een breed scala aan geografische- en branchespecifieke diensten aan om klanten te helpen voldoen aan de complexe wet- en regelgeving. Cloudproviders die volgens het programma van VMware Cloud Provider werken, leveren op maat gemaakte cloudoplossingen en -diensten in meer dan 120 landen.

Meer informatie hoe een serviceprovider een Cloud-geverifieerde partner kunt worden, leest u hier.

Over Vancis
Vancis C&MS BV is sinds 2008 actief als aanbieder van hoogwaardige ICT-diensten op het gebied van datacenter services, cloud services en managed services op systemen en applicaties. Vancis richt zich op de sectoren onderwijs, onderzoek, zorg en lokale overheid. In de Benelux behoort Vancis tot de top 3 dienstverleners van op VMware gebaseerde IaaS cloud diensten.
www.vancis.nl