Geplaatst door Docdata

V&D verlengt fulfilment contract met Docdata tot begin 2016

V&D heeft haar contract met Docdata fulfilment B.V. in Waalwijk verlengd met 3,5 jaar tot januari 2016. Daarmee wordt een vervolg gegeven aan een succesvol partnerschap dat al loopt sinds 2008.

V&D houdt met deze verlenging van het fulfilment contract het merendeel van de opslag ten behoeve van het zeer uitgebreide assortiment van haar online warenhuis, alsmede de fijnmazige distributie van alle bestellingen daaruit, bij Docdata in Waalwijk.

Jack Heijkans, Algemeen Directeur van Docdata fulfilment/commerce B.V.: “Wij zijn erg verheugd dat V&D heeft besloten ons partnerschap te verlengen. Het online warenhuis heeft in 2011 een onstuimige groei doorgemaakt. Acties als bijvoorbeeld Prijzencircus, dat twee keer per jaar plaatsvindt, zijn zonder uitzondering doorslaande successen. Vanuit Docdata zijn wij gewend om dit soort piekbelastingen goed op te vangen, en wij willen dat ook graag in de komende jaren blijven doen om samen met V&D te werken aan een verdere optimalisatie van V&D online. Wij zijn er trots op dat V&D met deze verlenging het vertrouwen in de samenwerking met Docdata uitspreekt om samen de webshop verder te kunnen laten excelleren.”

Brent van Rossum, Brands Director van V&D: “Met deze contractverlenging zet V&D een succesvol partnerschap voort. De uitmuntende kwaliteiten van het Docdata team zullen ons ook in de komende jaren helpen VD.nl op een succesvolle wijze sterk verder te laten groeien.”