Geplaatst door Vectra AI

Vectra AI finalist van de Microsoft Security Excellence Awards voor Security ISV van het jaar

Vectra AI, toonaangevend op het gebied van detectie en respons op cyber threats voor hybride en multi-cloud ondernemingen, is finalist van de Microsoft Security Excellence Awards en genomineerd in de categorie Security Independent Software Vendor (ISV) of the Year. Vectra staat hiermee in een lijst met wereldwijde marktleiders die de afgelopen 12 maanden hebben laten zien succesvol te zijn in het security landschap.

Vectra stelt Microsoft-klanten in staat om hun Microsoft 365-bescherming aan te vullen met meer dan alleen de Defender Secure Score. Ze verbeteren de Security Operations Center (SOC)-mogelijkheden en voorkomen dat cybercriminelen voet aan de grond krijgen. Dit kan dankzij de diepgaande integratie van het Vectra platform met zowel Microsoft Defender for Endpoint, Azure Active Directory, M365 als Microsoft Azure Sentinel.

“Miljoenen organisaties maken dagelijks gebruik van Microsoft met een pakket aan productiviteits- en samenwerkingstools, waardoor ze een ongelooflijk interessant doelwit vormen voor criminelen”, zegt Michael Porat, Senior Vice President, Corporate & Business Development bij Vectra. “De afgelopen jaren hebben we verschillende uitgebreide productintegraties gelanceerd die Microsoft-klanten voorzien van gedetailleerde security begeleiding, meer inzicht geven in en controle over hun cloud-, datacenter-, Azure AD- en M365-omgevingen, waardoor security teams aanvallen op de meest efficiënte manier kunnen blokkeren en isoleren. We zijn vereerd door Microsoft te zijn uitgeroepen tot finalist in hun Security Excellence Awards, omdat we voortdurend samenwerken met één gemeenschappelijk doel – het voorkomen en stoppen van malafide activiteiten.”

Tijdens de Microsoft Security Excellence Awards op 5 juni 2022 zal Microsoft finalisten in de spotlights zetten in 10 award categorieën die baanbrekende partners, innovatieve oplossingen, klant- en technologiekampioenen en changemakers bekronen. Voorheen bekend als de Microsoft Security 20/20 Awards, is dit het derde jaar dat Microsoft partners erkent voor hun uitstekende werk in het security landschap. Alle finalisten zijn lid van de Microsoft Intelligent Security Association (MISA), een ecosysteem van onafhankelijke softwareleveranciers en managed security service providers (MSSP’s) die hun beveiligingsproducten en -diensten hebben geïntegreerd met de security technologie van Microsoft.

“De Microsoft Intelligent Security Association is uitgegroeid tot een actief ecosysteem dat bestaat uit de meest betrouwbare én vertrouwde leveranciers van security software over de hele wereld”, aldus Maria Thomson, Microsoft Intelligent Security Association Lead. “Onze leden delen het streven van Microsoft naar samenwerking binnen de cybersecurity gemeenschap. Want zo zijn we beter in staat om cyber threats bij onze klanten sneller te voorspellen, op te sporen en erop te reageren. We kijken er naar uit om onze finalisten te eren tijdens de Microsoft Security Excellence Awards en hen te belonen voor de prestaties van het afgelopen jaar.”

MISA is opgericht om Microsoft-leiders, ISV’s en MSSP’s bijeen te brengen om samen te werken en de wereld veiliger te maken. De veteranen uit de sector binnen de MISA en Microsoft zullen hun stem uitbrengen en de winnaars van de Microsoft Security Excellence Awards selecteren. Hierdoor kunnen vakgenoten geëerd worden voor het leveren van uitzonderlijk werk aan gezamenlijke klanten.