Veilingwebsite BVA Auctions monitort online prestaties met Dynatrace

Amsterdam, 12 mei 2015 – Veilingwebsite BVA-Auctions.com gaat de prestaties van de website, mobiele website en apps monitoren met oplossingen van Dynatrace. Hiermee krijgt de organisatie volledig inzicht in het functioneren van de verschillende applicaties en kunnen eventuele bottlenecks snel worden aangepakt.Juist bij een online veiling is het van belang dat een veilingproces ongestoord verloopt en dat eindgebruikers met zo min mogelijk downtime te maken krijgen. BVA Auctions verwerkt bijvoorbeeld 600.000 biedingen per maand. De website veilt een breed aanbod aan producten. Van gereedschappen en auto’s tot woonaccessoires en kantoorinrichting. Dat brengt uiteraard het nodige verkeer met zich mee: 2 miljoen pageviews, tienduizenden gelijktijdige gebruikers en duizenden biedingen per uur zijn geen uitzondering. Het platform is berekend op groei en om daaraan te kunnen voldoen, moeten de prestaties continu in het oog gehouden worden.
“We hebben voor Dynatrace gekozen omdat deze partij een op maat gemaakte oplossing biedt voor de Pre-Production- en Production-fase”, zegt Alexander Pluim, CTO van BVA Auctions. “Dynatrace kan voor elke afzonderlijke klant tot op detailniveau inzichtelijk maken of alle processen op de juiste manier verlopen. Problemen krijgen we tijdig in beeld, zodat we ze kunnen aanpakken voordat de klant er iets van merkt.” “We zijn erg blij dat we BVA Auctions kunnen helpen hun online prestaties in beeld te brengen,” zegt Emil Zegers, Solution Consultant Application Performance Management bij Dynatrace. “In de Production fase helpen we BVA Auctions met near real-time inzicht in de acties en tevredenheid van de eindgebruikers. Daarnaast kan BVA Auctions met onze software in de test en acceptatie fase problemen al signaleren en oplossen, waardoor ze niet eens in de productieomgeving terechtkomen.” |
Over Dynatrace
Dynatrace is de vernieuwer achter de nieuwe generatie Application Performance Management. Het is onze passie om klanten te helpen en hun toepassingen en digitale kanalen te bekijken vanuit de eindgebruiker. Meer dan 5.800 organisaties gebruiken deze inzichten om complexiteit te beheersen, operationele flexibiliteit te krijgen en omzetstijging te creëren door het leveren van optimale gebruikerservaringen.
|
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.