VEOMA maakt media sales weer leuk en winstgevend

De klassieke win-win situatie is terug van weggeweest. VEOMA maakt van mediaverkoper zijn weer de baan waar het eigenlijk om gaat. Het Wijchense bedrijf zorgt er voor dat uitgeverijen zich volledig kunnen richten op verkoop en relatiebeheer door de sales backoffice uit handen te nemen. Dat is 20% tot 40% goedkoper en bovendien creëert het rust, tijd en focus.

De oprichters van VEOMA signaleerden vanuit hun eigen sales- en organisatieachtergrond dat een belangrijk deel van het verkoopvakuit administratieve werkzaamheden bestaat. Jammer, vonden zij, want dat zijn dure uren die sales beter kan besteden aan advertentieverkoop. VEOMA neemt de gehele backoffice op een efficiënte en daadkrachtige manier uit handen. Dat is een luxe, maar wel een rendabele luxe.

VEOMA biedt een zogenaamd ´SMART´ diensten pakket dat bestaat uit Support, Materiaal, Administratie, Rapportage en Tijdige Incasso. Het VEOMA CRM systeem is speciaal voor advertentieverkoop ontwikkeld enzorgt voor tijdswinst, goede begeleiding en een heldere kijk op de resultaten.

Het VEOMA team bestaat uit Sander Koopsen, Mirjam Hulleman en Barbera Koopsen. De laatste jaren hebben zij veel organisatie- en saleservaring opgedaan voor opdrachtgevers zoals LUX in Nijmegen, Omroep N1 en diverse podia in Nijmegen. Om uitgeverijen en andere geïnteresseerden te overtuigen biedt VEOMA kosteloos analyses aan waarmee kan worden gekeken hoeveel men kan besparen.Kijk voor meer informatie op www.VEOMA.nl of neem contact op met Sander Koopsen via 024 – 8200 944.