Verbond van Verzekeraars kiest voor M²Media

Het Verbond van Verzekeraars heeft ervoor gekozen om zijn media-inkoop onder te brengen bij M²Media in Hilversum.
Het Verbond van Verzekeraars is de belangenvereniging van in Nederland werkzame particuliere verzekeraars. De campagne ‘Fijn dat we verzekerd zijn’ heeft als doel om het mooie van verzekeren weer onder de aandacht te brengen. Borre Benjamins van het Verbond over de keuze voor M²: “Korte lijnen, persoonlijk contact en de duidelijke wil samen het beste bereik te creëren, maakten dit een makkelijke keuze voor ons.”
Over M² – meer met media
M² is sinds 2000 het onafhankelijke mediabureau voor ondernemende marketeers, door ondernemende professionals. Bij M² werken dagelijks ruim 35 gepassioneerde vakmannen en -vrouwen aan strategie, planning, inkoop en concepten die de effectiviteit van media-inzet verhogen; vanuit de behoefte van zowel doelgroep als opdrachtgever en gebaseerd op scherpe insights. M²Media werkt onder andere voor Bergman Clinics, BOVAG, Coop, DA, KWF, LeasePlan, Nierstichting, Radio 538, Rituals, Univé en VGZ.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.