Industry Wire

Geplaatst door Veronica Publishers

Veronica Magazine lanceert nieuwe entertainmentsite

Veronica Magazine heeft zijn website veronicamagazine.nl compleet vernieuwd. Veronica Magazine speelt daarmee in op de behoefte naar een platform waar entertainment in de meest brede zin van het woord centraal staat.

De belangrijkste thema’s op de vernieuwde site zijn tv, film, lifestyle en acties. Ook de tv-gids is een zeer belangrijke pijler, net als de unieke filmdatabase met meer dan 30.000 films.

Veronicamagazine.nl biedt kwalitatieve samenwerkingsmogelijkheden voor adverteerders.

Veronica Magazine kiest voor al zijn digitale platforms voor minder reclame-uitingen per pagina. Voor adverteerders betekent dit grote formaten met veel meer impact. Zo is er onder andere een half page beschikbaar en een billboard, of een combinatie daarvan. Met content samenwerkingen, advertorials en channel sponsoring richt Veronica Magazine zich duidelijk op de relevante adverteerder die op zoek is naar de doelgroep 20-49 (liefhebber van entertainment, film en series).

Bart Zoetmulder, commercieel verantwoordelijk voor de digitale uitgaven: ‘We doen graag zaken met partijen die affiniteit hebben met onze content. Om die reden bieden we verschillende pakketten aan op thema-niveau. Rondom de Olympische Spelen bieden we veel sponsormogelijkheden in de elektronische tv-gids.’

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht