Geplaatst door Verzekeruzelf.nl

Verzekeruzelf.nl eerste verzekeraar met online magazine

De internetverzekeraar Verzekeruzelf.nl heeft in februari van dit jaar de eerste editie van het e-zine ‘Zelfverzekerd’ uitgebracht. Hierin worden onderwerpen aangesneden die alles te maken hebben met de thema’s verzekeren en zelfverzekerd zijn. In maart is het tweede nummer uitgekomen. Verzekeruzelf.nl is hiermee de eerste verzekeraar die een online magazine uitbrengt.

Zelfverzekerd
“De belangrijkste reden om te beginnen met het e-zine is om een echte dialoog aan te gaan met je klanten”, aldus Frank Cooler, één van de oprichters van Verzekeruzelf.nl. De inhoud van het magazine wordt namelijk mede door input van de klanten van Verzekeruzelf.nl bepaald. “Wij streven daarnaast naar een kwalitatief hoogwaardig blad dat mensen met veel plezier lezen en waar ze ook echt iets aan hebben.” Zo staat er in de nieuwste uitgave een artikel met 10 tips om zuinig te rijden en het milieu te sparen.

Niet alleen voor klanten
‘Zelfverzekerd’ is voor iedereen beschikbaar, dus ook voor niet-klanten. Het magazine is te bekijken via http://magazine.verzekeruzelf.nl/. De volgende editie wordt in april verwacht.