Industry Wire

Geplaatst door PHD

Viaplay kiest PHD

Amstelveen, 2 december 2021 – Viaplay, de streamingdienst die onderdeel uitmaakt van de Nordic Entertainment Group (NENT) en volgend jaar actief gaat worden op de Nederlandse markt, brengt haar mediabelangen onder bij PHD. De samenwerking omvat de communicatie- en mediastrategie, -planning en -inkoop voor alle kanalen in Nederland.

Kristoffer Bæk-Mikkelsen, VP International Marketing, “We werken al vele jaren succesvol samen met PHD in verschillende landen en hebben met PHD in Nederland het bureau gevonden dat ons kan helpen in het realiseren van onze ambities en te kunnen bouwen aan een succesvolle lancering van Viaplay in Nederland.”

Harald Mulders, Business Development Director PHD, vult aan: “We zijn ontzettend trots dat Viaplay ons heeft gekozen als partner. Viaplay is een merk met een enorme ambitie en gelooft in ons netwerk en onze propositie. Wij kijken ernaar uit om met onze “Make the leap” benadering disproportionele groei voor Viaplay te realiseren en de ambitie invulling te geven.”

# # #

About PHD

PHD is een door groei geobsedeerd bureau dat gelooft in de opmerkelijke kracht van verbeelding.

PHD helpt sinds de oprichting in 1990 in Londen, als het eerste mediabureau dat strategische en creatieve planning aanbiedt, klanten bij het realiseren van disproportionele groei.

Vandaag de dag, met meer dan 100 kantoren in 74 landen, blijft PHD bezig met groei, met de challenger-mentaliteit en focus op creativiteit.

Door gebruik te maken van ons eigen gamified operating systeem: Omni Studio, dat ons in staat stelt samen te werken in een live omgeving, creëert PHD ideeën die de verwachtingen overtreffen; ideeën die merken in staat stellen verder te gaan dan incrementele verbeteringen en helpen de sprong te maken om boven de concurrentie uit te stijgen.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht