Geplaatst door Vouchervandaag.nl

Vouchervandaag.nl winnaar Website van het Jaar verkiezing 2018 in de categorie ‘Voordeel’

Nieuw-Vennep, 22 november 2018 – Webshop Vouchervandaag.nl verzilvert haar nominatie en wint de verkiezing ‘Website van het Jaar’ in de categorie Voordeel. Na drie keer eerder genomineerd te zijn geweest, heeft de webshop dit jaar de hoofdprijs in de wacht gesleept. Vouchervandaag liet twaalf concurrenten, waaronder enkele grote – zoals Groupon, Social Deal en Vakantieveilingen – achter zich. De uitreiking vond vanavond plaats op de Jaaraward Night 2018 in de Amsterdome.

Algemeen directeur Wilfred Neuteboom is trots op de prestatie van het hele team van Vouchervandaag.nl. “De afgelopen drie jaar waren we al genomineerd en we zijn zelfs een keer 2e geworden. Een hele mooie prestatie voor Vouchervandaag.nl, dat dit jaar via een wildcard mee mocht doen aan de wedstrijd. Toen we de wildcard kregen was mijn doel gesteld: de website van het jaar verkiezing van 2018 winnen! Ik ben supertrots dat we deze mijlpaal hebben behaald.”

Lovende publieksjury
De website van het jaar verkiezing is de grootste online publieksprijs die jaarlijks wordt uitgereikt aan de beste en populairste websites van Nederland. Binnen 37 categorieën kiest het Nederlandse publiek zijn favoriete site en beoordeelt die op inhoud, navigatie, design en aanbevelingsintentie. Per categorie zijn er twee prijzen: de Beste Website en de Populairste website. Vouchervandaag.nl heeft de prijs voor Beste Website gewonnen, zij heeft de hoogste score voor inhoud, navigatie, design en aanbevelingsintentie. In de categorie Populairste website staan ze op de tweede plek.

Klanten beoordelen de webshop gemiddeld met een 8.5 (bron: kiyoh). De webshop wordt vooral geprezen om haar snelle levertijden en goede prijs-kwaliteit verhouding. 95% van de klanten geeft aan het bedrijf aan te bevelen bij vrienden en bekenden.

Gezond jaar
Naast dit succes heeft Vouchervandaag.nl er een goed jaar op zitten. “We zien onze klantenbase groeien en dat onze klanten ons trouw zijn. Dat geeft ons het vertrouwen om door te ontwikkelen en telkens aan de wensen en behoeftes van onze klanten te willen blijven voldoen. Dit doen we mede door in te spelen op de trends en nieuwe marktontwikkelingen”. De missie ‘het persoonlijke, betrouwbare en prettige gevoel van kopen in een winkel maar dan wel voor een online prijs’ staat bij Vouchervandaag.nl centraal. “Mede door onze populariteit in de afgelopen zes jaar zijn er vele uitdagingen op ons pad gekomen. Dan wil je natuurlijk doorgroeien en daar hoorde onder andere een nieuw pand en nieuwe collega’s bij. Op deze manier kunnen we veel meer klanten bedienen binnen de door ons gestelde kwaliteitseisen”.