Geplaatst door Vruchtvlees

Vruchtvlees genomineerd voor 5 European Design Awards

Ook dit jaar valt het werk van Vruchtvlees op bij de juryleden van de European Design Awards. Het creatieve digitale bureau sleept dit jaar vijf nominaties voor de prestigieuze awards in de wacht in de categorieën Digital Identity Applications, Information Website en Digital Self Promotion. De European Design Awards worden jaarlijks uitgereikt aan Europese ontwerpers, voor werk van buitengewone kwaliteit. In 2016 werd het werk van Vruchtvlees zes keer met een European Design Award bekroond.

Rindor Golverdingen, creative director Vruchtvlees:
“We doen ons uiterste best om onze klanten te helpen hun digitale bereik te vergroten met levenslustige ontwerpen en strategieën. Het is fantastisch om te horen dat onze producten deze mate van erkenning krijgen, naast de tevredenheid van de klanten zelf!“

De kanshebbers

Kanshebbers voor de awards zijn de digitale identiteiten van Kobi Digital, Entrée, De Munt en Vruchtvlees’ eigen website. De website van operahuis de Munt/La Monnaie is tevens genomineerd voor een award in de categorie Information Website. Voor meer informatie over de projecten kijk op www.vruchtvlees.com of bekijk ons werk in 1 minuut: https://vimeo.com/211641508

Over de European Design Awards

De European Design Awards zijn een samenwerking tussen vijftien Europese designmagazines,, waaronder Dutch Designers Magazine (DUDE), een uitgave van de BNO. De jury bestaat uit een groep van uitgevers, journalisten, redacteuren en academici. De awards-ceremonie vindt plaats in Porto op 27 mei.