Industry Wire

Geplaatst door Wayne Parker Kent

Wayne Parker Kent maakt nieuwe podcast voor Mollie

Amsterdam, 22 oktober – De Europese payment provider Mollie lanceert officieel de podcast Moment of Growth; een show waarin de groei van ondernemers centraal staat. Concept en productie van de podcast komen voor rekening van Wayne Parker Kent. De eerste vier afleveringen zijn nu te beluisteren. De show wordt gepresenteerd door Vivianne Bendermacher, oprichter van het technologieplatform Techionista).

Bendermacher zoomt in iedere episode in op een onderneming. Samen met de mensen achter de bedrijven bespreekt ze hun Moment of Growth; een bepalend moment in de bedrijfsgeschiedenis. In de eerste vier afleveringen staan de verhalen van respectievelijk Mealhero, GUTS Tickets, Parfumado en Reishunger centraal.

“Moment of Growth maakt deel uit van een brede contentstrategie waarin de groei van onze klanten centraal staat. In Wayne Parker Kent hebben we het bureau gevonden dat ons hierbij kan ondersteunen”, aldus Marijke de Laat, Brand Lead bij Mollie. De Laat vertelt dat het thema groei belangrijk is voor Mollie. “Iedere dag werken we er hard aan om online betalen makkelijker te maken. Om daarmee onze klanten te helpen groeien. Dit doen we door het bieden van de beste betaaloplossingen, lokale support en het delen van onze
kennis hoe het verschil te maken door het bieden van de beste betaalervaring.”

“De b2b-podcastmarkt is een drukbevolkt stukje land. Daarom zochten we naar een duidelijk onderscheidend vermogen voor het format. Door het interview te sturen richting zo’n climax, maken we er iets meer van dan zomaar een interview” aldus Daan Zoetmulder, Managing Director bij Wayne Parker Kent.

Het is de eerste keer dat Mollie en Wayne Parker Kent samenwerken. “We zijn vereerd dat een merk als Mollie, dat wereldwijd op z’n zachtst uitgedrukt nogal in de lift zit, kiest voor ons als digitaal bureau. Bij de ontwikkeling van onze concepten focussen we altijd op het publiek, de eindgebruiker en dat komt heel mooi samen met de klantfocus van Mollie. Beide partijen begrijpen elkaar op dat vlak; dat maakt deze samenwerking heel prettig”, aldus Zoetmulder.

De eerste vier afleveringen van Moment of Growth zijn nu te beluisteren via Apple Podcasts, Spotify, Soundcloud en iedere andere grote podcast-app.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht