Industry Wire

Geplaatst door WebArchitects

WebArchitects ontwikkelt loyalty platform voor Card2share

Voor dit project zorgt WebArchitects voor de technische ontwikkeling en implementatie met behulp van het E-business platform RightClick. Tevens wordt er nauw samen gewerkt met reclamebureau The Big Mix, opgericht door Harry Kramp, oud CEO van JWT, en Wouter Kieviet de Jonge.

Revolutionair loyalty programma
Dick Nijland, Algemeen Directeur van Card2share vertelt over het nieuwe loyalty programma: “Het programma wordt echt revolutionair. We gaan een kaart op de markt brengen waarmee je kunt sparen, betalen en telefoneren. De consument kan deze kaart gebruiken alsof het een betaalkaart is. Een aantal bestaande loyalty kaarten worden geïntegreerd in deze nieuwe kaart. Er komt dus uiteindelijk minder plastic in je portomonnee. Het platform moet koppelen met diverse partijen zoals Intersolve en FEET. Ook moe thet de interactie op marketinggebied ondersteunen tussen de deelnemende bedrijven en instellingen aan de ene kant, en kaarthouders en consumenten aan de andere kant. Het project is van grote schaal; we mikken op vier miljoen kaarthouders en op de termijn gaan we internationaal uitrollen. Voor de realisatie van het platform zochten wij een partij die ervaring heeft op al deze gebieden, en zijn we per discipline op zoek gegaan naar de beste leverancier op haar vakgebied. Onze keuze is gevallen op WebArchitects, die met ruim tien jaar ervaring en reeds bij diverse complexe projecten heeft bewezen een dergelijk platform te kunnen opzetten en beheren.”

Jeroen van Stijn, Commercieel en Marketing Directeur van WebArchitects, vult aan: “De basis van CardBlanche wordt gevormd door een community met circa 27 toonaangevende bedrijven, leveranciers, organisaties en merken die richting de consument talrijke voordelen biedt. Voorbeelden zijn kortingen op producten en diensten en een kaart waarmee je kunt betalen, sparen en telefoneren. Binnen het concept staan Maatschappelijk Verantwoorde instellingen hoog in het vaandel: kaarthouders dragen bij aan goede doelen en instellingen die zij zelf kunnen uitkiezen. Voor dit alles ontwikkelen wij een omgeving dat klantgericht, servicegericht en zoekmachinevriendelijk is. Daarbij zal het platform in staat zijn zowel de verschillende groepen consumenten als (potentiële) deelnemende bedrijven te bereiken en te inspireren. Het platform ondersteunt zelfs gepersonaliseerde start- of entreepagina´s. Tevens stelt de omgeving de deelnemende partijen in staat zich te laten informeren over de (aanvullende) diensten van Card2share die zij als zodanig kunnen afnemen. Wij geloven erg in het concept en werken schouder aan schouder met Card2share om hier een succes van te maken”.

Over Card2share
Card2share Nederland BV is een bedrijf dat begin dit jaar is opgericht. Dick Nijland heeft 26 jaar retailervaring en neemt deze kennis mee in het nieuwe product. Daar Card2share ook eigenaar is van een mobiel platform met de meest moderne technologie, kan er ook met een mobiel betaald en gespaard worden. Medio 2011 zal de nieuwe kaart grootschalig in Nederland worden verspreid.

Over WebArchitects
WebArchitects uit Amsterdam is hét full service internetbureau van de Benelux en helpt bedrijven hun online ambities te realiseren. Als E-business specialist ontwerpen wij onderscheidende designs, ontwikkelen wij aantrekkelijke webwinkels en interactieve marketingcampagnes. Tevens leveren wij effectieve en kostenbesparende integratieoplossingen. WebArchitects is hoofdsponsor van de Webwinkel Vakdagen 2011. Enige klanten zijn: Expresso Fashion, Barts, Fleurop, Ricoh, Paagman, Maccity en Nobel.

Card2share Nederland BV
Postbus 263
2300 AG Leiden
T : 088-0909 900
F: 088-0909 901
E: info@card2share.eu
W: www.card2share.eu

WebArchitects BV
Joop Geesinkweg 999
1096 AZ Amsterdam
T: 020-6717171
F: 020-6719171
E: info@webarchitects.nl
W: www.webarchitects.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht