Geplaatst door Webcamconsult

Webcamconsult en Visma Verzuim gaan partnership aan

Met ingang van mei 2021 gaan Visma Verzuim en Webcamconsult een partnerovereenkomst aan. Visma Verzuim en Webcamconsult gaan samenwerken op het gebied van een integratie van Webcamconsult in de Visma Verzuim-applicaties. Met Webcamconsult kunnen klanten van Visma Verzuim via de applicatie van Webcamconsult online videoconsulten inplannen en houden.

Bart Hoogenraad, Strategie & Marketing directeur van Visma Verzuim legt uit waarom we dit partnership aangaan: “Als marktleider op het gebied van verzuimsoftware zijn wij altijd op zoek naar partners die ons aanvullen. We zijn daarom dan ook blij met het partnership met Webcamconsult. In tijden van corona moet alles van afstand. Dit geldt ook voor de consulten van de bedrijfsarts. Via Webcamconsult kun je eenvoudig online videoconsulten inplannen vanuit Visma Verzuim en bijwonen. Deze geïntegreerde oplossing is gebruiksvriendelijk voor zowel de bedrijfsarts als de werknemer en kan gebruikt worden zonder het installeren van speciale software.”

Bert van Gerwen, oprichter en directeur van Webcamconsult; “Wij zijn blij en trots dat Visma Verzuim ons benaderd heeft voor een partnership. Het is erkenning voor onze voortrekkersrol in Nederland op het gebied van beeldbellen en videoconsulten in de brede zorgbranche. Door de integratie van Webcamconsult in Visma Verzuim is veilige en laagdrempelige videocommunicatie tussen bedrijfsarts en medewerker mogelijk. Het internationale karakter van onze organisatie, Webcamconsult is nu al beschikbaar in 9 talen, sluit perfect aan bij het profiel en de ambitie van Visma.”