Geplaatst door Webfleet

Webfleet introduceert PRO M compacte Driver Terminal

Webfleet, de wereldwijd erkende oplossing voor wagenparkbeheer van Bridgestone, lanceert haar nieuwe compacte PRO Driver Terminal: de PRO M. Die veelzijdige en robuuste terminal voor professionele wagenparken is uitgerust met geavanceerde technologieën waarmee bestuurders en wagenparkbeheerders de efficiëntie en productiviteit van hun werk kunnen verhogen.

Deze nieuwe compacte PRO Driver Terminal is voorzien van de vooraf geïnstalleerde applicaties Work App, TomTom GO Fleet en Vehicle Check. Het ordermanagementplatform van Webfleet is volledig geïntegreerd met PRO M en biedt een complete end-to-end-oplossing voor alle wagenparken, met name voor diegenen die betrokken zijn bij activiteiten zoals levering, onderhoud, installatie en reparatie, en dat voor een aantrekkelijke prijs.

In combinatie met de bekroonde fleetmanagementsoftware van Webfleet verbindt de PRO M bestuurders en bedrijven. De terminal verenigt een reeks essentiële functies in één apparaat, waaronder ordermanagement, communicatie tussen bestuurders en wagenparkbeheerders en OptiDrive 360, waarmee bestuurders hun rijprestaties kunnen verbeteren, evenals automatische werktijd- en kilometerregistratie, wat bijdraagt aan de naleving van wetgeving en beleid.

Met zijn compacte formaat, robuuste vormgeving en eersteklas navigatie ondersteunt de PRO M professionele bestuurders zowel binnen als buiten het voertuig, en zelfs in uitdagende omstandigheden. De PRO M is geschikt voor dashboards van zowel bestelwagens als kleine voertuigen en is een duurzaam, toekomstbestendig toestel dat Android 11 en toekomstige upgrades tot Android 14 ondersteunt. Het toestel is direct klaar voor gebruik, want gebruikers hoeven het alleen te voorzien van een SIM-kaart die ze kunnen aanschaffen bij een afzonderlijke leverancier naar keuze. Net als een handcomputer is het apparaat ontworpen om bestuurders bij al hun taken te ondersteunen. Het vertoont ook overeenkomsten met een smartphone, want de terminal is ontworpen met het oog op gemak en toegankelijkheid.

“Bestuurders ondersteunen is altijd een belangrijk onderdeel geweest van onze oplossingen. Met deze nieuwe PRO M breiden we ons assortiment aan PRO Driver Terminals verder uit. Als je bijvoorbeeld actief bent in last mile delivery, is de PRO M ideaal om je service te verbeteren en je productiviteit te verhogen,” vertelt Taco van der Leij, VP Webfleet Europe.

Een overzicht van de PRO M Driver Terminal:

5,5″ IPS-scherm en superieure bescherming tegen de gevolgen van vallen, schokken, temperatuurschommelingen, water en stof dankzij PRO-knoppen voor permanente snelle toegang tot belangrijke apps voor bestuurders
Volledige connectiviteit inclusief LTE (SIM-kaart vereist), geschikt voor gebruik als werktelefoon voorzien van Android 11, Google Services en Android Enterprises Support
De applicaties Work App, TomTom GO Fleet en Vehicle Check zijn vooraf geïnstalleerd
Het toestel bevat een vervangbare batterij die langer meegaat dan die van consumententelefoons
Qualcomm Snapdragon (Octa-Core) CPU zorgt voor snellere prestaties

De PRO M is vanaf eind oktober in Europa te koop.