Webwinkel IKenIK.nl speelt handig in op “Pietitie”

DEVENTER. Baby- en Kinderwinkel IKenIK.nl roept iedereen op om de pieten die door alle commotie zijn ‘gevlucht’ terug te vinden. Met deze oproep speelt IKenIK.nl handig in op de ontstane commotie, welke nog eens is aangewakkerd door VN Werkgroep-voorzitter Shepherd.
Online baby- en kinderwinkel IKenIK.nl, winnaar ThuisWinkelAward 2013, staat al langer bekend om haar ludieke en actuele marketingacties, maar met deze actie lijkt het marketingdoel de stoutste verwachtingen te overtreffen, om in Sinterklaastermen te blijven. De actie is vandaag gelanceerd en heeft inmiddels gezorgd voor een enorme reuring op internet.
Shopverantwoordelijke Hazelhekke geeft aan dat het een soort sport is geworden om met prikkelende en ludieke acties een breed publiek te bereiken, maar geeft vooral aan dat in dit geval niet alleen het mediabereik centraal stond. “Het item houdt zoveel mensen bezig dat we ook erg benieuwd zijn wat onze klanten vinden van de hele commotie en met welk middel kan dat nu beter dan met social media”, vraagt Hazelhekke zich hardop af.
Of er rond de kerst wederom een dergelijke ludieke actie van IKenIK.nl te verwachten is, dat valt nog te betwijfelen. “De kans dat de VN wederom voor haar beurt spreekt lijkt ons namelijk niet zo heel erg groot”, aldus Hazelhekke.=
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.