Geplaatst door Pride PR

Wereldrecordpoging Non Stop Gaming in Rotterdam

Zes gamers gaan de strijd aan met elkaar en de klok voor een vermelding in het Guinness World Records boek

Eindhoven, 14 juli 2010 – Op vrijdag 16 juli aanstaande wordt het spannend in de fraaie Dixons vestiging aan de Lijnbaan te Rotterdam. Op die dag geeft Gerdi Vogels, CEO van Vogel’s, het startschot voor een nieuwe Guinness World Records recordpoging Non Stop Gaming. Dit ter introductie van de nieuwe must-have voor de PS3: de TwistDock. Zes gamers gaan gedurende het weekend van 16 juli de strijd met de klok aan om een gooi te doen naar een vermelding in het Guinness World Records boek.

Vrijdag om 13:00 uur start de uitputtingslag voor Guinness World Records wereldrecordpoging. De zes gamers zullen het hele weekend, dag en nacht, gamen op PS3’s met de game Red Dead Redemption. Dankzij de Vogel’s TwistDock blijven de PS3 controllers continu geladen waardoor er geen onderbrekingen hoeven plaats te vinden en er non stop gegamed kan worden. Bij het behalen van een wereldrecord krijgt de winnaar niet enkel de eeuwige roem in het Guinness World Records, maar ook de hoofdprijs à 1000 euro en een TwistDock.

Albert Zeeman, VP Innovations bij Vogel’s en initiatiefnemer van de recordpoging: “Tijdens deze recordpoging gaat het om uithoudings- en doorzettingsvermogen. Momenteel staat het Guinness World Records wereldrecord gaming in de categorie racing op veertig uur. Hier willen wij uiteraard overheen gaan. Op 18 juli zullen we weten of het is gelukt. Spannend!”

De TwistDock van Vogel’s
De Guinness World Records recordpoging wordt georganiseerd ter introductie van de nieuwste must-have voor de Sony PlayStation® 3: de TwistDock. De Twistdock is meer dan alleen een dockingstation voor deze populaire spelcomputer. Het systeem breidt uit, laadt op en integreert op een unieke wijze met de PS3 waarbij de kabels netjes weggewerkt zijn. Dit unieke docking systeem is zowel voor de Original als de Slim variant van de spelcomputer geschikt.

De Vogel’s TwistDock is tot 1 oktober wereldwijd exclusief verkrijgbaar bij vestigingen van Dixons en Dynabyte.