Industry Wire

Geplaatst door Trinicom

Werner Holzapfel nieuwe testspecialist bij Trinicom

Werner Holzapfel (27) heeft voor zijn indiensttreding bij Trinicom al ruime ervaring opgedaan als testprofessional bij zijn vorige werkgever Sogeti. Hier was hij gedurende drie jaar als detacheur verantwoordelijk voor het uitvoeren en coördineren van uiteenlopende testen bij onder andere het UWV, ASR, KPN en Delta Lloyd. Deze varieerden van projectmatige tot releasematige testen en van handmatige tot geautomatiseerde testen.

“Drie jaar lang heb ik met veel plezier bij Sogeti gewerkt, maar ik was toe aan een nieuwe stap in mijn carrière. Door mijn dienstverband bij Trinicom krijg ik de mogelijkheid me volledig te richten op één organisatie, zodat ik meer sturing kan geven aan mijn werk en carrière”, stelt Holzapfel. “Het team van Trinicom bestaat uit enthousiaste en professionele mensen en daarom draag ik graag bij aan de functionaliteiten van de klantoplossingen die Trinicom biedt.”

Wilco Rietberg, directeur van Trinicom: “Werner heeft al veel ervaring opgedaan op het gebied van product- en ontwikkelingsprocessen en heeft als testspecialist heel wat in zijn mars. Ik zou hem omschrijven als een gemotiveerd persoon die goed kan werken in teamverband en heel doel- en resultaatgericht aan de slag gaat. Kortom een zeer waardevolle bijdrage aan ons team!”

Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 0571- 26 82 60 – E-mail: marketing@trinicom.nl, Website: www.trinicom.nl

Over Trinicom
Trinicom is een Nederlandse onderneming, gevestigd in Kasteel “De Lathmer” in Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management, live chat, call management en brief, fax en baliecontact. Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van haar kernproduct: Trinicom 5 (T5™). Deze op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter, waarbij de nadruk ligt op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, live chat en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geïntegreerde Customer Interaction Management software en mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot zijn klantenkring rekenen, waaronder Agis Zorgverzekeringen, Albert Heijn, Albelli, Carglass, Cendris, Cheaptickets.nl, Conrad Electronic, De Kindertelefoon, De Telefoongids / Gouden Gids, Rabobank, Rijksuniversiteit Groningen, Thomas Cook en Univé verzekeringen. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht