Industry Wire

Geplaatst door Building Blocks

Whitepaper – Personalisatie en AI: de succesformule voor online woonwinkels.

De cijfers van de Thuiswinkel.org Marktmonitor Q1 2021 liegen er niet om: het aantal online aankopen in het Home & Living segment groeide met 89% naar 7 miljoen, tegenover 3.6 miljoen in hetzelfde kwartaal een jaar eerder.

Door corona kreeg de e-commerce ook voor woonwinkels een flinke boost. Opvallend, want voorheen presteerde de sector vooral offline. Slechts 8% van de aankopen vond toen online plaats, tegenover 33% nu.

Tijd om het ijzer te smeden nu het heet is. Maak van jouw woonwinkelwebshop een blijvend succes. Hiervoor is een persoonlijke aanpak cruciaal. Download het whitepaper op https://building-blocks.com/articles/personalisatie-en-ai-de-succesformule-voor-online-woonwinkels/ en ontdek hoe je dit aanpakt.

In dit whitepaper lees je hoe je door middel van personalisatie:
• Jouw online kanalen ook na corona laat groeien;
• Het online kanaal perfect is voor de long-tail van je assortiment;
• Herhaalaankopen stimuleert en bouwt aan een loyale klantenbase;
• Het rendement op je marketingkosten verhoogt door effectievere besteding.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht