Industry Wire

Win een compleet nieuw contactcenter met Interactive Intelligence

Amsterdam/Indianapolis, 13 maart 2014 – Interactive Intelligence, leverancier van software en services ter verbetering van de klantervaring, organiseert de unieke wedstrijd ‘Customer Experience Makeover voor het contactcenter’.
Deelname staat open voor alle organisaties, groot of klein, die graag zonder kosten een complete makeover willen van hun contactcenter – inclusief technologie, hardware en werkplekken. De makeover zal bestaan uit de cloud contactcentertechnologie van Interactive Intelligence in combinatie met de benodigde hardware, toestellen, headsets, CRM-software, PC’s, beeldschermen, meubilair, interieurontwerp en vanzelfsprekend training en consulting.
“Het is onze business om contact centers te helpen bij het leveren van een betere service-ervaring aan hun klanten,” zegt Joe Staples, chief marketing officer van Interactive Intelligence. “Vanuit die doelstelling hebben we deze wedstrijd opgezet: we willen zo laten zien dat we met de nieuwste technologie, apparatuur en best practices een fantastische klantbeleving kunnen creëren. We vinden het fantastisch om die ene gelukkige winnaar de kans te geven hun klanten te verrassen en tegelijkertijd daarmee hun concurrenten een stap voor te blijven.”
Interactive Intelligence zal alle contact center software en hardware leveren via het eigen cloud-model. Alle training- en consulting services zijn ook inbegrepen. Daarnaast zullen een aantal partnersponsors van Interactive Intelligence aanvullende technologie, apparatuur en diensten leveren. Op dit moment zijn dit onder andere Contact Center Compliance, OrgSpan, Plantronics en Zendesk.
Een jury met leden vanuit Interactive Intelligence stellen de winnaar vast van de Customer Experience Makeover. Deze winnaar wordt bekend gemaakt tijdens de jaarlijkse internationale klanten- en partnerconferentie INTERACTIONS 2014, die gehouden wordt van 2-5 juni 2014 in Indianapolis, Indiana, U.S.A. De winnaar moet aanwezig zijn om de prijs in ontvangst te kunnen nemen.
De makeover van het winnende contactcenter wordt van het begin tot eind gedocumenteerd door Interactive Intelligence met foto’s, video’s, blogs en artikelen.
Deelnameformulieren kunnen ingediend worden tot en met 30 april 2014. De voorwaarden en het formuleren zijn beschikbaar op www.inin.com/cxmakeover.
Alle inzendingen worden beoordeeld met uitzondering van bedrijven die al verkoopgesprekken hebben gehad met Interactive Intelligence of één van haar resellers.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht