WishWish introduceert doecadeau in de consumentenmarkt

De markt van de cadeaukaarten is een nieuw keuzeconcept rijker; doecadeau. Het is een initiatief van WishWish, de partij achter onder meer de Pluim, die zich richt op creatieve belevenismomenten in de geschenkenbranche. De cadeaukaart voorziet in de behoefte om keuze uit een breed aanbod aan “leuke doe-dingen” cadeau te kunnen geven. Variërend van pretparken, dierentuinen en attractieparken tot sauna’s en kartbanen. Doecadeau is nu verkrijgbaar bij o.a. Plus, Jumbo, C1000, Ako en www.giftcards.nl.
Jan Willem Röder, directeur van WishWish “We hebben ruim 16 jaar ervaring met de Pluim in, met name, de zakelijke markt. Deze kennis gebruiken we nu bij de introductie van doecadeau. Daarbij zijn we wel trouw aan onze roots; mensen leuke dingen laten doen. Keuzevrijheid is daarbij het sleutelwoord van onze cadeaukaart. Je bepaalt zelf wat je wilt gaan doen met je cadeaukaart en wanneer.”
Röder: “Op dit moment groeit het aantal winkels waar je doecadeau kunt kopen gestaag. We bemerken dat in de overvloed aan kaarten, ons initiatief goed aansluit op een marktbehoefte. Zo gingen er in 2012 ruim 18 miljoen bezoekers naar een pretpark of dierentuin en zijn veel van de top dagattracties te bezoeken met doecadeau. Ik verwacht dat we de komende maanden nog een aantal verrassende partijen aan ons weten te binden.”
Noot voor de redactie (niet voor publicatie):
Voor meer informatie kun je contact opnemen met:
David Gribnau, public relations
Telefoon: 0620415329
E-mail: david@gribnau.com
Over WishWish
WishWish is in 1997 als familiebedrijf onder de naam Pluimen opgericht door de broers Joren en Harro van der Pluijm. Sindsdien is WishWish toonaangevend als het gaat om creatieve belevenismomenten in de geschenkenbranche. Met de Pluim hebben al 4,5 miljoen mensen iets moois beleefd of ontvangen.
Met de ISO 9001 certificering garandeert WishWish een structurele kwaliteitsbeheersing. Hierin staan klantgerichtheid, leiderschap en continue verbetering centraal. Op het gebied van milieumanagement zijn we ISO 14001 gecertificeerd en ook zijn we partner van MVO Nederland en Nedvang.
Over doecadeau
doecadeau is sinds februari 2013 op de markt. De cadeaukaart is op te waarderen van €10 tot €150 en biedt de ontvanger het grootste aanbod A-merken van belevenissen. De consument heeft zelf keuzevrijheid in de besteding. Door het online bestellen van een e-ticket kan de cadeaukaart worden verzilverd en bij enkele parken kan de consument direct aan de kassa betalen. De cadeaukaart kan in 1 of meerdere keren worden besteed. De verpakking is FSC gecertificeerd en draagt hiermee bij aan de ISO 14001 kwalificatie van WishWish. www.doecadeau.nl
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.