Geplaatst door FNKE

Wonderkind kiest voor PR-bureau FNKE

Scale-up Wonderkind kiest voor het PR-bureau FNKE als PR-partner. Wonderkind vindt met artificial intelligence ‘onbereikbaar’ talent voor bedrijven. Het jonge bedrijf heeft grootse internationale ambities. De uitdaging voor Wonderkind ligt in het bereiken van beslissers bij corporates, MKB+ en alle andere bedrijven die meerdere vacatures tegelijkertijd hebben. Met geïntegreerde, data-gedreven PR-campagnes gaat FNKE die uitdaging aan.

Data-gedreven
“Wij vinden het te gek dat Wonderkind voor ons heeft gekozen, ” aldus Bram Jeurissen van PR-bureau FNKE. “Wonderkind en FNKE werken allebei data-gedreven, we zijn bijna een natuurlijke match. Zij gebruiken data voor het vinden van geschikt talent, bij ons vormt het de basis voor onze geïntegreerde PR-campagnes. Met deze campagnes zetten we Wonderkind neer als de logische keuze voor organisaties met meerdere vacatures. ”

Wonderkind, job ad genius
Op 10 oktober heeft Recruitz.io de naam gewijzigd naar Wonderkind. “De naam paste na twee jaar onstuimige groei niet meer zo goed bij ons en onze internationale ambities. Dus was het tijd voor de volgende stap”, aldus Lars Wetemans, CEO van Wonderkind. Wonderkind vindt talent dat bij jouw vacature past, wie ze ook zijn en waar ze ook wonen. Wonderkind gebruikt artificial intelligence om ‘onbereikbaar’ talent te bereiken en maakt en voert de perfecte campagne voor vacatures: volledig geautomatiseerd en hyper-targeted. “We hebben twee jaar gebouwd aan onze Al en hard gewerkt om te bereiken waar we nu staan. We zien nog een veel kansen voor Wonderkind. Nu is het tijd om de volgende stap te zetten en te groeien. FNKE gaat ons helpen bij het zetten van deze stappen en we kijken uit naar de samenwerking.”

Over FNKE
FNKE is een data-gedreven PR-bureau. FNKE doet het anders omdat we weten dat het anders kan. Traditioneel maken PR-bureaus beslissingen op basis van intuïtie, ervaring en hun netwerk. De strategie is vaak: idee, persbericht, nabellen, publicaties, activatie, einde campagne. FNKE werkt ook met intuïtie, ervaring en een groot netwerk maar wij nemen beslissingen gebaseerd op data. Het resultaat? Data-gedreven PR: dat zijn campagnes met een stevig fundament en dus een grotere kans op succes. FNKE werkt o.a. voor gemeente Arnhem, in4nite, JEE-O, Oxxio, ProRail, Rutgers, SodaStream en Wonderkind.