Industry Wire

Geplaatst door McDonalds/TBWA

X-MASters: allernieuwste campagne McDonald’s!

Deze decembermaand is het feest in de App van McDonald’s: elke dag is er een nieuwe game en zijn er geweldige prijzen te winnen in het digitale, op Gen Z-gerichte, evenement ‘X-MASters’. De McDonald’s App is de hele maand volledig omgetoverd en designed in de speciale X-MASters stijl en staat bol van leuke games, McDonald’s branded items en er is zelfs een exclusieve collab met BALR. TBWA\NEBOKO heeft de digitale campagne ontwikkeld in opdracht van McDonald’s.

McDonald’s wil de Appgebruikers, waarvan de meesten tot Gen Z behoren graag een positieve afsluiter van het jaar bieden; digital Good Times! Daarom staat de McDonald’s App de hele maand in het teken van X-MASters. Een volledig digitaal event, waarin spelers iedere dag zogenaamde X-medals kunnen verdienen. Met deze X-medals maak je kans op toffe prijzen en 15 X-medals krijgt een speler toegang tot het finale-spel.

De campagne wordt aangejaagd via online en online video, social, (D)OOH, radio en display. Maar ook door samenwerkingen met influencers als Kalvijn en Gewoon Thomas.

Hoe doe ik mee?

Meedoen is simpel: zorg dat je de McDonald’s App hebt geïnstalleerd. Dan staat er vanaf 1 december, 23 dagen lang, elke dag een nieuwe game voor je klaar. Door te spelen maak je kans op McDonald’s collector’s items, zoals een limited edition E-Bike of een echte Christmas Sweater. Of… ga je voor de mega collectors van BALR. X McDonald’s?

Credits

Klant: McDonald’s

Bureaus: TBWA\NEBOKO, OMD Nederland, DDB Unlimited

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht