Geplaatst door Young Startup

Young Startup lanceert grootse winactie #uitvergroot

Woensdag 13 maart start Young Startup met een actie die letterlijk en figuurlijk groots is.

Young Startup geeft namelijk een landelijke reclamecampagne weg. De gelukkige winnaar is twee weken lang te zien op enorme schermen door heel Nederland en op de grote NS-stations. Anderhalf miljoen mensen zullen deze schermen van Ngage Media passeren in die twee weken, een enorme kans voor elke startende ondernemer.

Start actie
Op woensdag 13 maart gaat de actie #uitvergroot van Young Startup van start. Een winactie die letterlijk en figuurlijk groots is. De gelukkige winnaar ontvangt een eigen reclamecampagne die twee weken lang door heel Nederland te zien is.

Enorme groei aantal leden Young Startup
Het snel stijgende aantal leden wil Young Startup vieren door middel van deze actie. In januari werd de 5000ste ondernemer verwelkomd en inmiddels zijn er al bijna 6000 starters lid van Young Startup.

Kans voor starters
Leden van Young Startup maken kans op een eigen reclamecampagne voor hun startende onderneming. De winnaar is twee weken lang te zien op enorme schermen door heel Nederland en op de grote NS-stations. Anderhalf miljoen mensen zullen deze schermen van Ngage Media passeren in die twee weken, een enorme kans voor elke startende ondernemer.

Tweede prijs
Naast de grootse eerste prijs wordt er ook een tweede prijs aangeboden. De startende ondernemer die tweede wordt, wint een slogan. Deze wordt aangeboden door De Slogan Centrale van CCCP.

Actieperiode
De actie loopt van 13 maart t/m 5 april. Lid worden van Young Startup is gratis.

Meer details over de actie #uitvergroot vind je op de website van Young Startup.