Geplaatst door Cook Your Book BV

YOUR INTERNET, YOUR COOKBOOK!

WWW.COOKYOURBOOK.COM is een nieuw online culinair platform waar bezoekers tot op elk ingrediënt zelf hun kookboeken kunnen samenstellen en kunnen kopen.

Bezoekers van de website (www.cookyourbook.com) doen dit door zelf de gewenste recepten (voor in hun kookboek) uit de Cook Your Book receptenverzameling te selecteren. Het zoeken naar recepten doet de bezoeker via een zoekmachine. Zodra het gewenste aantal recepten bij elkaar is gezocht drukt Cook Your Book de selectie tegen betaling in een fysiek kookboek, welke enkele dagen later thuis bij de klant wordt afgeleverd.

Daarbij: als een recept in een kookboek wordt gebruikt, ontvangt de recepteigenaar hier telkens een financiële vergoeding voor van Cook Your Book. Deelname aan de community achter Cook Your Book en het uploaden van nieuwe recepten is gratis.

Cook Your Book biedt dus voor zowel kookboeken afnemers als recepten aanbieders een open en flexibel platform om, zowel je eigen kookboek samen te stellen en te bestellen, alsmede zelf recepten uit te geven en geld te verdienen.