Geplaatst door YourSurprise

YourSurprise wint FD Gazellen award 2017

Zierikzee, 13 november 2017 – YourSurprise heeft met de verkoop van persoonlijke cadeaus de laatste jaren hard gewerkt aan het bewerkstelligen van een continue omzetgroei. Het harde werken is nu beloond door het Financieele Dagblad. Wouter de Vries van YourSurprise heeft 9 november jongstleden de FD Gazellen Award in ontvangst mogen nemen.

Deze prestigieuze award wordt jaarlijks uitgereikt aan bedrijven die minimaal drie jaar op rij een omzetgroei behalen van 20% of meer. Bij de groei wordt rekening gehouden met de financiële gezondheid van het bedrijf en moet het netto eindresultaat positief zijn. YourSurprise voldeed aan alle vereiste voorwaarden en mocht mee strijden in de categorie middelgrote bedrijven uit regio Zuid.

Voor YourSurprise houdt het hier niet op. Men is nu alweer volop bezig met de voorbereidingen te treffen voor Sinterklaas en Kerst. Op 1 november zijn er onlangs nog 5 webshops geopend in het Deens, Fins, Noors, Spaans en Pools. Ook wordt een start gemaakt deze kerst met verkopen in de Verenigde Staten. YourSurprise is nu actief in zestien landen met de verkoop van gepersonaliseerde cadeaus.

YourSurprise begon in 2005 met 2 man sterk aan de online verkoop van cadeaus vanuit de spreekwoordelijke zolderkamer. Nu is het bedrijf nog steeds gevestigd in Zierikzee, en werken er zo’n 120 man. Het doel is om marktleider te worden binnen de gehele europese online cadeaumarkt. Hiervoor moet men innovatief blijven op het gebied van personalisatie. Wouter de Vries zegt hierover: “Of het nu gaat om de markt, de interne organisatie of innovaties, hiervoor zullen we onze grenzen moeten blijven verleggen.”