Geplaatst door Zebra

Zebra Technologies introduceert nieuw vlaggenschip MC9300

Heerenveen – 25 april 2019 – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), een vernieuwer met oplossingen en partners die ervoor zorgen dat bedrijven een prestatievoorsprong kunnen realiseren, lanceerde onlangs de ultra- robuuste op Android ™ gebaseerde MC9300 mobiele computer en TC8300 touch computer. De volgende generatie MC9000-serie, ’s werelds bestverkopende mobiele computer in zijn enterpriseklasse, stelt bedrijven in staat om hun mobiele oplossingen te moderniseren en zo aan de groeiende eisen van e-commerce te voldoen. De MC9300 verkort trainingstijd, verbetert de snelheid en nauwkeurigheid en zorgt dat de productiviteit met maar liefst 10 procent zal toenemen in vergelijking tot concurrerende apparaten.

De MC9300 is ontworpen voor medewerkers in magazijnen, productie en logistiek. De MC9300 is ideaal voor voorraadbeheer, ontvangst en opslag, retourverwerking, kwaliteitscontrole, het volgen van onderdelen en het analyseren van prijzen. De geavanceerde scantechnologie is in staat om in vrijwel elke situatie barcodes te lezen en kan 1D- of 2D-streepjescodes vastleggen van 8 cm tot maximaal 21 meter. Daarnaast levert de PowerPrecision™ + 7000mAh-batterij de meest sterkte batterij in haar klasse, waardoor de efficiëntie en productiviteit van de werknemer wordt gemaximaliseerd.

De MC9300 is Zebra’s krachtigste handheld-platform en het meest robuust in zijn klasse. De MC9300 is vrijwel water-, druppel-, stof- en stootbestendig. Om te kunnen presteren in uitdagende omgevingen zoals gekoelde opslagruimtes, is de MC9300-modellen is uitgerust met een verwarmingssysteem en een accu die bestand is tegen kou.

‘’Sinds 2003 zijn er meer dan 3.2 miljoen MC900 mobiele computers verkocht,’’ zegt Joe White, Vice President en General Manager bij Zebra Technologies. ‘’We hebben meer dan 20 nieuwe functies toegevoegd om de prestaties van applicaties en accessoires, het gebruikersgemak en de gebruiksvriendelijkheid, robuustheid, en flexibiliteit bij het vastleggen van gegevens en apparaat beheer te verbeteren.”

BOUWEN AAN HET ERFGOED VAN DE MC9000-SERIE
De MC9300 heeft een bekend en algemeen erkend ontwerp, verbeterde prestaties die worden ondersteund door het Android-besturingssysteem (OS), fysieke toetsenborden en een volledig touchscreen. De MC9300 mobiele computer is voorzien van een 4,3-inch touchscreen, van ultra-sterk Gorilla Glass ™ en is voorzien van de nieuwste Qualcomm™ -chipset. Ook heeft de MC9300 een optionele camera aan de voorzijde en achterzijde om zeer gedetailleerde foto’s en video’s te maken. Hiermee kan men het bewijs van de conditie van goederen of het bewijs van de naleving van de voorwaarden documenteren.

De MC9300 is verkrijgbaar met Zebra’s Mobility DNA ™, applicatie-ontwikkelingstools en hulpprogramma’s die Android omvormen tot een bedrijfsklaar besturingssysteem. Hierdoor kunnen bedrijven het rendement op hun investering van hun mobiele Zebra-apparaten maximaliseren door de productiviteit van werknemers te verhogen, het beheer te vereenvoudigen, de beveiliging te verbeteren en de trainingstijd te verkorten. Met een Zebra OneCare®-contract kunnen bedrijven gebruik maken van Zebra’s LifeGuard ™ for Android. Dit programma biedt software beveiligingsoplossingen die de levensduur van mobiele apparaten verlengen.

Met het oog op duurzaamheid is de robuuste MC9300 ontworpen om een langere levenscycli van zowel onderdelen, batterijen als programma’s te garanderen. Ook wordt er met de MC9300 ingezet op hergebruiken, de MC9300 is namelijk te gebruiken met adapters van eerdere modellen om zo elektronisch afval te verminderen.

DE NIEUWE TC8300 TOUCH COMPUTER
Door gebruik te maken van hetzelfde innovatieve ontwerp als de TC8000, is de TC8300 geoptimaliseerd voor toepassingen die gebaseerd zijn op augmented reality (AR). De TC8300 maakt gebruik van dezelfde Qualcomm-chipset als de MC9300 en is beschikbaar met de Mobility DNA-softwaresuite en LifeGuard voor Android-ondersteuning.

BELANGRIJKE BEVINDINGEN
• De nieuwe MC9300 is de volgende generatie van de bestverkochte mobiele computers ter wereld. Met deze mobiele oplossingen kunnen bedrijven moderniseren en zo aan de groeiende eisen van e-commerce te kunnen voldoen. De MC9300 verkort trainingstijd, verbetert de snelheid en nauwkeurigheid en zorgt dat de productiviteit met maar liefst 10 procent zal toenemen in vergelijking tot concurrerende apparaten.
• De MC9300 is geschikt voor de overgang van Windows OS naar Android middels Zebra’s Mobility DNA-softwaresuite en LifeGuard voor Android welke beveiligingsmaatregelen ondersteunen.
• Zebra kondigt ook de nieuwe TC8300-touchscreen computer aan die verbeterde productiviteit van werknemers, en een beter zicht op de bedrijfsactiviteiten in industriële omgevingen te garandeert.

+++
EINDE PERSBERICHT

OVER ZEBRA
Zebra (NASDAQ; ZBRA) stelt de frontlinie van bedrijven in Retail /e-commerce, productie, transport en logistiek, gezondheidszorg en andere industrieën in staat om een prestatievoordeel te behalen. Met meer dan 10,000 partners in 100 landen, leveren we op industrie aangepaste, end-to-end oplossingen die op slimme wijze mensen, bezittingen en data met elkaar verbinden om klanten te helpen cruciale beslissingen te maken. Onze leidende producten verbeteren de winkelervaring, traceren en beheren de voorraad, verbeteren de efficiëntie van supply chain en patiëntverzorging en helpen bedrijven hun digitale identiteit te vinden. Zebra is voor het derde opeenvolgende jaar verkozen als ‘America’s Best Employers’ op de Forbes list. Kijk voor meer informatie op www.zebra.com, of schrijf je in voor onze nieuwsbrief. Volg ons via social media op Linkedin, Twitter en Facebook.