ZEISS Vision Care Nederland kiest voor Draft Digital
ZEISS Vision Care Nederland start samenwerking met Draft Digital voor de eerste landelijke B2C-campagne.
Amsterdam, 11 november 2024 –ZEISS Vision Care Nederland, onderdeel van ZEISS – het internationaal toonaangevend bedrijf op het vlak van optiek en opto-elektronica, is recent een samenwerking gestart met digital marketingbureau Draft Digital. Deze samenwerking richt zich op de ontwikkeling en uitvoering van een grootschalige (online) marketingcampagne, die specifiek is afgestemd op de Nederlandse consumentenmarkt.
“We zijn verheugd om met Draft Digital samen te werken en specifiek aan deze belangrijke campagne.” “Het moet de blueprint worden voor toekomstige B2C campagnes”, aldus Karin Voermans, Marketing Manager van ZEISS Vision Care Nederland. “Hun ervaring in het ontwikkelen van online campagnes en hun gedegen aanpak om de juiste kanalenmix te bepalen, geven ons het vertrouwen dat we ons merk op de juiste manier in Nederland kunnen presenteren.”
Met deze samenwerking beoogt ZEISS Vision Care Nederland een sterke en consistente merkbeleving neer te zetten bij consumenten, met als uiteindelijke doel potentiële klanten te verbinden aan de lokale opticien. Draft Digital zal hierbij de kracht van diverse online kanalen benutten om de doelgroep op de meest effectieve manier te bereiken.
“Wij zijn zeer verheugd om samen te werken met een innovatief en gerenommeerd bedrijf als ZEISS.” zegt Erik Hornung, eigenaar bij Draft Digital. “Onze expertise in digitale marketing en onze focus om samen met team van ZEISS Vision Care Nederland de markt te bestormen sluit naadloos aan op de ambitie van ZEISS om hun kwaliteits brillenglazen op de Nederlandse markt verder te positioneren en onder de aandacht te brengen.”
Over Zeiss Vision Care
ZEISS Vision Care is een van de grootste fabrikanten van brillenglazen en oftalmische hulpmiddelen. Het gebied maakt deel uit van het Consumer Markets-segment en ontwikkelt en produceert instrumenten en diensten voor de hele waardeketen van brillenglazen die wereldwijd worden verdeeld onder de naam ZEISS.
Over Draft Digital
Draft Digital is een digitaal marketingbureau dat zich onderscheidt door relevantie en vertrouwen. Wij snappen hoe digitale marketing werkt en helpen onze klanten verder in de digitale reis. Dit is tevens een reis zonder einde, want digitale marketing is nooit klaar. Vanuit Draft Digital geloven we erin dat een organisatie die niet groeit, al aan het verliezen is. Dit doen we door onze unieke Draft Digital aanpak en onze bijbehorende diensten. Ga voor meer informatie naar www.draftdigital.nl.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.