Zero Creative presenteert unieke 360-graden 3D oplossingen tijdens de IBC 2010

“Vanuit de hele wereld, weten opdrachtgevers ons te vinden, omdat we blijkbaar de enige zijn die deze unieke mix van 3D oplossingen biedt,” zei Jean-Pierre van Maasakker (CEO). Vooral sinds 2009 helpt Zero Creative klanten van alle continenten.
Gedurende de afgelopen vijf jaar heeft het bedrijf waarde toegevoegd aan de marketing en communicatie van uiteenlopende organisaties. Hierbij valt te denken aan projectontwikkelaars, gemeenten, industriële bedrijven en diverse musea. Door verschillende aspecten van 3D te combineren, zoals interactiviteit, animatie, conversie en brilloze 3D Display techniek, worden waardevolle oplossingen ontwikkeld.
“Zero Creative is een van de weinige bedrijven in de wereld die wat ik noem een ‘360-graden’ 3D oplossing benadering heeft. Wij combineren diensten als 3D animatie, interactieve 3D visualisatie, 2D-naar-3D conversie en 3D narrow casting met onze eigen autostereoscopische xyZ 3D Displays (geen 3D bril nodig),” zei van Maasakker. “3D is de volgende fase in de broadcast industrie en tevens in vele andere sectoren, het biedt nieuwe omzetkanalen en genereert veel meer exposure voor marketing activiteiten.”
De IBC vindt plaats in de Amsterdam RAI, van 9 t/m 14 september 2010. Zero Creative staat in hal 9, stand DS 17 met een van de grootste “3D” stands van de hele beurs.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.