Industry Wire

Geplaatst door Burst

Zino Davidoff kiest Burst als global digital partner

Rotterdam, 27 november 2017 – Het luxemerk Zino Davidoff, bekend van o.a. Cool Water, heeft voor Burst gekozen om hun nieuwe wereldwijde platform te realiseren. Burst won een uitgebreide internationale pitch waarbij ook bureaus uit Londen en Wenen betrokken waren.

Het nieuwe wereldwijde platform stelt Davidoff in staat hun ambitieuze digitale strategie te verwezenlijken. Het platform biedt namelijk nieuwe mogelijkheden voor storytelling, branding, data en in de toekomst ook ecommerce. Met de verzamelde data kan Davidoff een optimale klantbeleving bieden, bijvoorbeeld door personalisatie.

Davidoff is ervan overtuigd dat Burst een sterke partner is die kan helpen met het behalen van de ambitieuze digitale doelstellingen, vanwege hun expertise in het ontwikkelen van global brand platforms en hun inhouse data team.

Hans Maltha (CEO bij Burst): “We zijn erg trots dat we de wereldwijde digitale partner zijn voor Zino Davidoff. Vanaf het eerste moment was er een goede klik tussen beide partijen. Onze nauwe samenwerking, als gecombineerd team, heeft geleid tot een geweldige nieuwe website. We kijken dan ook uit naar de toekomstige stappen, want dit is pas het begin!”

Note: The Zino Davidoff Group is the worldwide owner of the DAVIDOFF brand for luxury goods. It is not involved in either the tobacco or the tobacco accessories business, and does not own the Davidoff tobacco brand.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht