Anneli Rispens
  • Anneli Rispens

  • 5 artikelen
  • 1.179.975 views
  • 2 reacties

Anneli Rispens

Werkt bij
TribalDDB
Functie
Manager Content & Community
Twitter
@Anneli
Linkedin
http://nl.linkedin.com/in/arispens
Google+
https://plus.google.com/11653700239385...

Als Manager Content & Community bij DDB & Tribal Amsterdam is Anneli verantwoordelijk voor strategische invulling van deze propositie alsmede het onderhouden en uitbouwen van contacten met toekomstige en bestaande klanten. Momenteel verzorgt DDB & Tribal de content creatie en het community management van onder andere Heineken Global, McDonald's Nederland en Captain Morgan.

Artikelen van Anneli Rispens

  • 21 oktober 2013 16:00

Facebook zet vol in op media, nu de adverteerder nog

In discussies over social media heeft het sociale aspect lange tijd de boventoon gevoerd. Met het volwassen worden van het medium verschuift ook de focus van de discussie. Het sociale netwerk bekent steeds duidelijker kleur en gaat zelfs openlijk de strijd aan met het medium waar van oudsher de grootste budgetten liggen: televisie.

  • 19 februari 2013 09:49

Werkt Facebook voor jou?

Voor veel marketeers is Facebook een gewild kanaal. Sinds de teleurstellende beursintroductie neemt de kritiek op het sociale netwerk echter van alle kanten toe. Tijd voor een realitycheck: wat kan Facebook doen voor jou?

  • 13 juli 2012 13:38

Van social brand naar social business

Om social media optimaal uit te nutten is een social business strategie onontbeerlijk. Door van een social brand naar een social business te verschuiven garandeer je dat social wordt verankerd in de organisatie en leg je de link met businessresultaten. Je vermogen hierin te slagen bepaalt uiteindelijk grotendeels jouw social succes.

  • 4 juli 2012 15:48

Pas je aan aan de connected consumer

Bedrijven vinden het moeilijk zich aan te passen aan het rappe tempo waarin de hedendaagse consument nieuwe technologieën adopteert en de impact die dit heeft op hun relatie met deze consument.