Klappen van Google voor Ciao, eHow en Dooyoo
Een verbetering van de zoektechnologie van Google zorgt voor klappen bij Europees werkende sites als Ciao, eHow en Dooyoo.
Een verbetering van de zoektechnologie van Google zorgt voor klappen bij Europees werkende sites als Ciao, eHow en Dooyoo.
De aanpassing van Google aan het zoekalgoritme, Panda, heeft er voor gezorgd dat Demand Media bij vlaggenschip eHow, een terugloop zag in de kwartaalomzet van 8 procent. Alles bij...
Demand Media , dat zijn bestaansrecht ontleent aan snelle, goedkope content, geschreven op zoektrends, gaat artikelen van minder goede kwaliteit verwijderen van vlaggenschip eHow. Deze beslissing volgt nadat Google...
Steeds meer grote merken willen adverteren op de sites van online uitgever Demand Media. Onder meer L’Oreal en Samsung weten de weg te vinden naar Demand Media.
De online uitgever Demand Media, sloot de eerste dag op de beurs gisteren af met aandelen waarvan de prijs 33 procent hoger eindigde dan de intekenprijs. Het bedrijf heeft...
Online uitgeverij Demand Media gaat naar de beurs tegen een waardering van 1,3 miljard dollar. Het nieuwe geld wordt onder meer gebruikt voor internationale expansie.
Uitgever Demand Media, de innovatieve uitgever die voornamelijk steunt op technologie en SEO bij het uitgeven van content, heeft een aanvraag tot notering op de beurs ingediend. In het...
Uitgeverij Demand Media, sterk in exploiteren van social media als tutorials en discussies, neemt een minderheidsbelang in CoverItLive.com. Durfkapitalisten staken afgelopen jaren 355 miljoen dollar in Demand Media.