Nieuws -
Clansman groeit 22 procent in 2012
Het performance based marketingbureau Clansman uit Utrecht meldt een omzetgroei van 22 procent over 2012. De verkopen over het afgelopen jaar kwamen uit op 4,4 miljoen euro en groeien naar verwachting ook in 2013 met twintig procent.
De omzet is ongeveer gelijk verdeeld over ‘exploitatie van online media’, zoals Uit met Korting en Kortingkaartjes (1,7 miljoen euro, +21 procent) en ‘online activatiecampagnes’ (2,7 miljoen euro, +23 procent). Onder dat laatste valt bijvoorbeeld het helpen optuigen van een maildatabase bij Zalando.
Over het nettoresultaat zegt directeur Jeroen Ligthart niets.
Dit artikel is voor premium abonnees . Log in of meld je aan!
Premium Account
Neem een Premium abonnement en krijg onbeperkt toegang tot premium artikelen en vele andere voordelen.
- Alles van Emerce Account
- Toegang tot alle Premium nieuws artikelen
- Korting op tickets Emerce Events
- Krijg Emerce 100 opgestuurd
Log in met je Premium Account