Deel dit artikel
-

Ex-Hyvers in sociale reclame

‘Een digitaal reclamebureau met een sociaal hart’, zo noemen vier voormalige Hyves-medewerkers hun kersverse onderneming, die zich vooral gaat richten op sociale media.

De website is nog niet af, maar klanten zijn er al wel: het Wereld Natuurfonds, Mazda en Blackberry. Ervaring met 450 merk- en productcampagnes bij Hyves vormt de belangrijkste ervaring van Wouter te Winkel, Rens Bosma, Willem van der Moolen en Geertje Boers.

Het bureau, dat acht werknemers telt, bundelt strategie, concept, creatie en productie. Het gebrek aan bureau-ervaring is volgens de ex-Hyves geen probleem, zo vertellen ze in het jongste nummer van Adformatie. Men heeft de afgelopen jaren met veel interactieve bureaus gezocht naar optimale reclamemogelijkheden voor merken- en producten. Copywriter Maarten Smeets komt van Woedend! en art director Taco Faber zat bij Red Urban.

De samenwerking met Hyves blijft, maar ook Facebook, Spotify, Pinterest en Twitter bieden mogelijkheden.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond