Deel dit artikel
-

Gidsy voert actie met sterkok Jamie Oliver

De Duitse startup met Nederlands DNA Gidsy.com gaat samen met Jamie Oliver de strijd aan tegen slechte eetgewoontes. Gidsy is een van Olivers partners voor de internationale Food Revolution Day, volgende week donderdag.

Op negentien april worden er in Engeland, Amerika, Australië en daarbuiten actie gevoerd voor eten. Jamie Oliver vraagt tijdens deze Food Revolution Day aandacht voor gezond eten uit de directe omgeving van de consument. Daarmee hoopt hij slecht eten en slechte eetgewoontes uit te bannen op scholen en bedrijven aan te sporen te letten op de gezondheid van hun medewerkers.

Volgende week donderdag worden er bijeenkomsten en eetfeesten georganiseerd vanuit deze gezonde gedachte.

Gidsy is officieel partner van Oliver en stelt zijn site ter beschikking aan mensen die eetfeesten en -bijeenkomsten willen organiseren. Er is een aparte sectie op de site ingericht voor de Food Revolution Day. Met dat doel richtte Edial Dekker zijn Gidsy ook op; het helpen organiseren van ad hoc evenementen. Daarvoor kreeg het begin 2012 ongeveer een miljoen euro financiering van onder meer acteur Ashton Kutcher.

Foto: Stefan Kloo (cc)

Deel dit bericht

1 Reactie

Daphne

19 mei lees ik op hun site.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond