Deel dit artikel
-

Werkspot.nl helpt vakklieden met offline branding

Werkspot.nl zelf noemt het een ‘APK voor vakmannen’, zelf zullen zij het zien als een vorm van offline reclame uit de digitale wereld.

Een sticker om op kantoor of de bedrijfswagen te plakken, dat is de ludieke maar vermoedelijk ook effectieve manier waarmee Werkspot.nl de aangesloten vakmannen en zichzelf op de kaart wil zetten.

De sticker laat zien met welk cijfer de klanten van die ondernemer zijn diensten waarderen. Trustpilot en Tweakers, bijvoorbeeld, doen dat voor webwinkels en hun producten, Zoover.nl doet dat voor reisbestemmingen. Beoordelingen van andere consumenten geven vertrouwen en, hoe hoger het cijfer, genereren ook meer leads en opdrachten.

Werkspot bemiddelde in 2014 bij een miljoen gerealiseerde klussen in Nederland met een gemiddelde opdrachtwaarde van 1250 euro.

De markt waarin het bedrijf zich bevindt, online ‘aanbestedingen’, groeit volgens ING in het komende decennium met een factor drie.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond