Geplaatst door Abovo

Abovo Media nieuw binnen in Emerce Top 100

In de jaarlijkse uitgave van de Emerce Top 100 heeft Abovo Media als nieuwkomer een gedeelde top twee notering weten te realiseren in categorie Mediabureaus. Plus een gedeelde plek drie in de categorie Tradingdesks. De Emerce Top 100 komt voort uit onderzoek onder beslissers in de online marketing industrie, ICT en e-business.

De trotse eigenaren Marinus Zoutendijk en Kees Verbeek: “Een onafhankelijk oordeel en beloning krijgen is een prachtig kwaliteitssignaal. Als fullservice mediabureau willen we de beste mensen en middelen onder één dak hebben om onze klanten altijd optimaal en onafhankelijk te kunnen bedienen. Over alle mediumtypes heen met de beste randvoorwaarden. Dat de grootste adverteerders van het land dit ook ervaren bij al onze digitale activiteiten is een prachtige bevestiging”.

Rein Vogel, directeur Digital & Trading: “Een beloning voor het traject wat we ruim anderhalf jaar geleden hebben ingezet. Met de afdeling Digital werken we onder meer met meerdere DSP’s en campaign managers. We houden alle campagnes nauwlettend in de gaten, sturen bij waar nodig en kunnen de juiste keuzes maken. Altijd met één doel: het beste klantresultaat. En met de beste gecertificeerde professionals die we continu bijscholen met kennis van de laatste methodieken. Van search, e-mailmarketing tot display, we beheersen alle disciplines. Maar we kijken verder omhoog, we streven naar een nog hogere notering.”

Abovo Media is het grootste onafhankelijke mediabureau van Nederland. Er werken dagelijks ruim honderd professionals. Met een eigen kijk op media levert het fullservicebureau strategische en crossmediale oplossingen aan bedrijven die een mediavraagstuk hebben. Abovo Media werkt onder andere voor Fashioncheque, HG, Primera, Autogrill, Koopjedeal, MediaBookers, Basic-Fit en ROC van Amsterdam.