Geplaatst door Proximus

België gaat papierloos vergaderen met iBabs

Het Belgische bedrijf Proximus SpearIT gaat de “papierloos vergaderen” app van iBabs op de Belgische markt aanbieden. Proximus SpearIT onderhoudt en ondersteunt informaticaparken en begeleidt bij de omschakeling naar een infrastructuur die voldoet aan de normen van de toekomst: flexibele, geconnecteerde, milieubewuste en veilige informatica.

Digitaal vergaderen heeft de toekomst
Tom Tomczak, commercial director van Proximus SpearIT: “Vanuit deze gedachte is digitaal vergaderen, oftewel papierloos vergaderen, een natuurlijke aanvulling op ons bestaande IT servicepakket. Met de introductie van iBabs op de Belgische markt ervaren we nu al een sterke en toenemende interesse. Momenteel ondervinden tal van lokale overheden er profijt van. Daarnaast gaan we ons richten op zorginstellingen en universiteiten.”

Peter Zeer, director channel sales van iBabs is verheugd over deze nieuwe samenwerking. “Met Dell en Microsoft hebben wij inmiddels een succesvolle samenwerking gestart, die nu door Proximus SpearIT verder ontwikkeld kan worden. Met behulp van lokale kennis en netwerken willen we papierloos vergaderen ook in België op de kaart gaan zetten.”

Milieubewuste keuze
De iBabs app spaart het milieu door dat er tijdens vergaderingen minder of zelfs geen papieren documenten meer worden gebruikt. Alle documenten zijn digitaal beschikbaar op elke device en veilig deelbaar. Bovendien verlopen vergaderingen nu veel efficiënter. Alle deelnemers ontvangen de meest recente agenda’s en stukken digitaal op hun tablet of laptop.