CanalDigitaal start glasvezeldiensten via coöperatie

Vanaf heden biedt CanalDigitaal ook internet, bellen en televisie aan over glasvezel. De aantrekkelijke ‘Alles in 1 pakketten’- zijn als eerste beschikbaar via het coöperatieve glasvezelnetwerk van Optimaas U.A. in de gemeente Aalburg.

Met het aanbieden van Televisie, Internet en Bellen over glasvezel bevestigt CanalDigitaal haar positie als complete aanbieder van telecommunicatiediensten.
Sinds 1996 levert CanalDigitaal digitale televisie in Nederland en was daarmee de eerste aanbieder van digitale televisie in Nederland. Met hoogwaardige digitale en HD-beeldkwaliteit, een breed zenderaanbod en innovatieve diensten onderscheidt CanalDigitaal zich in de markt.

Optimaas heeft voor CanalDigitaal gekozen vanwege haar grote ervaring met de levering van televisiediensten, de hoge kwaliteit HD-televisie en ruime keuze aan innovatieve diensten. Optimaas heeft in CanalDigitaal een partner gevonden die een compleet ‘Alles in 1-pakket’ aanbiedt tegen zeer scherpe tarieven. In Aalburg biedt CanalDigitaal drie complete ‘Alles in 1-pakketten’.

CanalDigitaal
CanalDigitaal is een merk van de M7 Group S.A., de Europese aanbieder van televisie, internet en beldiensten voor consumenten en zakelijke klanten. Met de merken CanalDigitaal in Nederland, TV Vlaanderen en TéléSAT in België, AustriaSAT en HD Austria in Oostenrijk en Skylink in Tsjechië en Slowakije bedient zij ruim 3 miljoen klanten.

De coöperatie Optimaas
De coöperatie Optimaas U.A. wil in Aalburg een open breedband infrastructuur realiseren waarvan iedere inwoner maximaal kan profiteren. Alle woningen, bedrijven en instellingen in alle kernen en buitengebieden moeten kunnen beschikken over het supersnelle glasvezelnetwerk.

Na intensief onderzoek en veel voorbereidend werk kan nu een vliegende start worden gemaakt met het aanleggen van een compleet nieuwe infrastructuur waarvoor de voorinschrijving op 19 november a.s. van start gaat. Na het behalen van de beoogde hoeveelheid inschrijvingen zal verder gegaan kan worden met de realisatie van het glasvezelnetwerk voor de hele gemeente Aalburg.