Google bekroond KBenP met Google Enterprise Search Premier Reseller status

Sinds deze maand is KBenP Search en Webservices Google Enterprise Search Premier Reseller, de bekroning van Google Enterprise op de resultaten van KBenP Search en Webservices.

KBenP is sinds 2004 als eerste Google Enterprise partner in Europa actief met de Google Search Appliance. Als inspirerend adviesbureau heeft KBenP Search en Webservices de focus op zoektechnologie om organisaties op een innovatieve wijze beter te later presteren. De Google Search Appliance is de Enterprise Search oplossing van Google die alle relevante informatie toont vanuit één zoekvak, ook al staat de informatie in veel verschillende systemen zoals fileshares, SharePoint of e-mail.

Daarnaast is de Google Search Appliance een zeer krachtige zoekoplossing die veel gebruikt wordt op websites. Een goede zoekfunctie is ook daar niet meer weg te denken.

De unieke Google Enterprise Search Premier Reseller status is het resultaat van de jaren lange samenwerking met Google Enterprise en de gewaarde inzet van KBenP Search en Webservices. Een half jaar geleden liet Google nog weten erg trots te zijn op KBenP Search en Webservices. Vele klanten in Nederland en België zijn afgelopen jaren ondersteunt met hun zoek en vind uitdagingen door KBenP Search en Webservices, waarbij de Google Search Appliance de innovatieve technologische schakel is.

De Google Enterprise Search Premier Reseller status is de nieuwe hoogste status die behaald kan worden als Google Enterprise Partner sinds september 2013. KBenP behoort direct tot de selecte groep gecertificeerde partners die met trots deze status mogen dragen.

Google Enterprise kent deze status toe aan partners die voldoen aan alle strenge criteria:

– Volledig voldoen aan training- en certificeringseisen
– Hoog gewaardeerde resultaten
– Volledig voldoen aan referentie beoordelingen