Geplaatst door hybris

kleertjes.com kiest Unic en hybris voor ontwikkeling nieuwe webshop

Hybris, leverancier van multi-channel-communicatie- en e-commerce-software, gaat het totale Product Information Management (PIM)- en e-commerce-systeem ondersteunen. Unic is hierbij verantwoordelijk voor de implementatie van de nieuwe webwinkel, die in de zomer van dit jaar wordt afgerond.

kleertjes.com heeft de afgelopen jaren een enorme groei doorgemaakt en wil de komende jaren verder uitbreiden. Hierbij worden ook internationale stappen overwogen. Om dit te realiseren is het bestaande platform niet meer toereikend. Met de hybris- en Fredhopper-software heeft de online aanbieder van baby- en kinderkleding nu de mogelijkheid om snel en eenvoudig verschillende talen, prijzen, BTW- en verzendtarieven aan het systeem toe te voegen. Op deze manier kunnen ook diverse landen en websites vanuit één platform worden bediend. Dit leidt tot een snellere dienstverlening en is kostenefficiënt.

“De multi-channel-aanpak van Unic en hybris sprak ons direct aan”, aldus Peter Reddering, e-commerce manager bij kleertjes.com. We hebben er voor gekozen om te investeren in een nieuw geavanceerd platform dat veel mogelijkheden biedt voor de toekomst. We willen blijven doorgroeien met behoud van onze kwaliteit en klantbenadering. Het e-commerce-platform biedt multi-channel-functionaliteit en uitbreidingsmogelijkheden die een groeidoelstellingen mogelijk moet maken.”

De back- en front-end-infrastructuur van kleertjes.com wordt in zijn totaliteit aangepast om de winkelervaring voor klanten optimaal te ondersteunen. De webwinkel biedt een flexibele infrastructuur zodat klanten snel, eenvoudig aankopen kunnen doen.

“In samenwerking met professor Cor Molenaar zijn de contouren voor dit project bij kleertjes.com vastgesteld”, zegt Frank Riedijk, director of projects bij Unic. “kleertjes.com toont veel potentie en onze teams brengen de benodigde vaardigheden bij elkaar binnen een open samenwerking. Deze uitdagende opdracht geeft ons veel energie en motivatie om dit project succesvol te maken.”