Industry Wire

Geplaatst door Detroit Media

Suzuki kiest voor Detroit Media

Suzuki importeur BV NIMAG, onderdeel van de Louwman Groep, heeft haar online media activiteiten na een oriëntatie neergelegd bij Detroit Media. Naast de online media strategie en inkoop zal ook de ontwikkeling van het creatieve materiaal door Detroit Media verzorgd worden. Iets wat tijdens de eerdere samenwerking tussen beide partijen nog elders ontwikkeld werd.

Het oriëntatietraject werd begeleid door Nadine Schreurs, communicatie- en mediaspecialist bij Suzuki: “De sterke, doordachte strategie die ons geboden werd gaf de doorslag om de samenwerking met Detroit Media aan te gaan. Net als de grote kennis en ervaring binnen de automotive markt. Het feit dat Detroit het volledige online traject van Suzuki uit handen kan nemen, droeg tevens bij aan deze beslissing. Daarbij komt dat onze zoekmachine activiteiten worden verzorgd door Detroit’s zusterbureau Search Kings. Hiermee gaan we dus een partnership aan op alle online vlakken.”

“We zijn zeer verheugd dat we het volledige traject voor Suzuki mogen verzorgen”, aldus Digital Media Director en mede-eigenaar Desmond Hillebrand. “Het succes van een online campagne wordt sterk beïnvloed door de creatieve uitingen die worden ingezet. Doordat we het hele traject in handen hebben kunnen we niet alleen in media bijsturen, maar ook creatieve uitingen optimaliseren.”

De eerste online campagne is inmiddels gelanceerd, en focust zich op de Suzuki 50/50 Deals.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht