Geplaatst door Copernica Marketing Software

Thuiswinkel.org kiest Copernica voor e-mailmarketingactiviteiten

Thuiswinkel.org, de belangenbehartiger voor webwinkeliers in Nederland, maakt sinds kort gebruik van Copernica Marketing Software voor haar e-mailmarketingcampagnes. Copernica was zelf al langer business partner van Thuiswinkel.org, maar nu wordt de samenwerking naar een nieuw niveau gebracht.

“Wij gaan de software gebruiken om de communicatie richting onze achterban te optimaliseren zodat deze relevant en helder blijft.”, aldus Paloma van der Put, Manager communicatie & events bij Thuiswinkel.org. Daarnaast bekijkt Thuiswinkel.org de mogelijkheden voor andere e-mailprocedures binnen de organisatie op de langere termijn. De software zal op de langere termijn ook ingezet worden voor de (twee-) wekelijkse e-zine.

“Met de uitgebreide campagnestatistieken willen we de communicatie richting onze doelgroep ook beter meetbaar maken zodat we de communicatie nog verder kunnen verbeteren en inzichtelijker maken.”, vertelt van der Put.

Over Thuiswinkel.org:

Thuiswinkel.org behartigt de belangen van haar leden, versterkt het imago van en bevordert het vertrouwen in kopen op afstand bij haar doelgroepen. Zij creëert maximale invloed door de branche nationaal en internationaal te vertegenwoordigen en zorgt voor adequate kennis- en informatie-uitwisseling. Kijk voor meer informatie op www.thuiswinkel.org.

Over Copernica Marketing Software:

Copernica is marketing software voor emailmarketing, websites en mobile en automatische campagnes. Kijk voor meer informatie op www.copernica.com.