Industry Wire

Geplaatst door TomTom Telematics

TomTom Telematics start campagne als Sponsor van de Vrijdagmiddag

Het laatste adres op de vrijdagmiddag – dat is altijd een mooi moment als je achter het stuur van je busje of bedrijfswagen zit. Een drukke week goed afgesloten en op tijd naar de zaak of naar huis. TomTom Telematics ‘sponsort’ vanaf vandaag deze vrijdagmiddag.

TomTom Telematics helpt namelijk de hardwerkende ondernemer, monteur, installateur, schilder, loodgieter, koerier of andere professional die dagelijks onderweg is – én hun net zo hardwerkende collega’s op kantoor van de planning, logistiek en administratie – om het weekend met een goed gevoel te kunnen beginnen.

De Vrijdagmiddag-campagne van TomTom Telematics gaat op vrijdag 1 september van start met radiocommercials, online banners en acties op social media. De campagne zal gedurende een langere periode actief zijn en wordt gaandeweg uitgebreid met opvallende ‘fysieke’ activiteiten op de vrijdagmiddagen.

TomTom Telematics wil met de Vrijdagmiddag-campagne aandacht vestigen op het gemak en de voordelen van hun fleet management oplossing genaamd: WEBFLEET. Al meer dan 750.000 zakelijke bestuurders bij kleine en grote bedrijven gebruiken WEBFLEET van TomTom Telematics om de voertuigprestaties van het gehele zakelijke wagenpark te verbeteren, de efficiëntie te verhogen, op brandstof en CO-2-uitstoot te besparen en hun serviceniveau richting de eindklant te optimaliseren. Daarnaast helpt WEBFLEET medewerkers op de weg en op het kantoor beter met elkaar samen te werken. Hierdoor kunnen bedrijven meer uit de werkdag halen en kunnen de medewerkers op de weg op vrijdagmiddag positief de werkweek afsluiten en met een goed gevoel het weekend inrijden.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht