HARMAN kiest voor Het PR Bureau

Harman, het bedrijf achter merken als Harman Kardon, JBL en AKG, gaat een samenwerking aan met Het PR Bureau. De producent van onder andere audioproducten wil samen met Het PR Bureau het merk Harman Lifestyle laden en de verhalen vertellen van de merken en producten die daaronder vallen.
Brede ondersteuning
Van productlanceringen tot reviews, toffe events (in binnen- en buitenland) en samenwerkingen met media en influencers: Het PR Bureau gaat Harman in de breedte ondersteunen.
Annemiek Heuvelmans-Driessen, Sr .Manager PR & Brand Communications, Harman Lifestyle EMEA: “Het gaat ontzettend goed met Harman Lifestyle en onze merken Harman Kardon, AKG en JBL. Daarom zijn we blij met een partner waarmee we samen kunnen optrekken om onze relaties met media en influencers naar een hoger plan te brengen. Als team zullen we met Het PR Bureau de merken nog meer bekendheid geven, door middel van creatieve PR strategieën.”
Eugenie La Haije, accountverantwoordelijke bij Het PR Bureau: “Harman is een autoriteit op het gebied van audioproducten. Zij hebben een schat aan kennis in huis. Met die kennis kunnen we inhoudelijke verhalen vertellen, waarmee we de verschillende merken laden. En een mooie bijkomstigheid van deze nieuwe samenwerking is dat de muziek tijdens de kantoorborrels nu op topkwaliteit uit de speakers knalt.”
Over Het PR Bureau
Het PR Bureau (www.hetprbureau.nl) is sinds 2005 gespecialiseerd in marketing, corporate en crisis PR. Als ‘connecting agency’ met circa 25 vaste medewerkers heeft het bureau de ambitie om mensen en organisaties over de hele wereld met elkaar te verbinden door betekenisvolle verhalen te bedenken, groot te maken en te verspreiden. Klanten van Het PR Bureau zijn onder meer: VodafoneZiggo,, W Amsterdam Hotel, Specsavers, Xenos, HelloFresh en Spotify.
Over HARMAN
HARMAN (www.harman.com) ontwerpt en produceert connected producten en oplossingen voor consumenten, automotive en bedrijven wereldwijd, waaronder audio, visuele en infotainment systemen, bedrijfsoplossingen en software-services. Met premium merken als AKG®, Harman Kardon®, Infinity®, JBL®, Lexicon® Mark Levinson® en Revel® is HARMAN populair onder audioliefhebbers van verschillende generaties en ondersteunt bovendien professionele artiesten en de omgeving waarin zij optreden. HARMAN is ook leider op het gebied van een technologie- en geïntegreerde serviceoplossingen voor automotive, mobile, telecommunicatie en bedrijven. Meer dan 50 miljoen auto’s op de weg zijn voorzien van HARMAN audio en infotainment systemen. De softwareoplossingen van HARMAN ondersteunen miljarden mobiele apparaten en systemen die zijn verbonden, geïntegreerd, gepersonaliseerd, adaptief en veilig op alle platformen. Op het werk, thuis en in de auto. HARMAN heeft 30.000 werknemers in Amerika, Europa en Azië. In maart 2017 werd HARMAN volledig overgenomen door Samsung Electronics Co., Ltd.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.